Новини / Бізнес / Які бувають стартапери: 10 найпоширеніших типів
2 лютого 2013, 08:30
Розмір шрифта: А А А

Які бувають стартапери: 10 найпоширеніших типів

Які бувають стартапери: 10 найпоширеніших типів, стартап, програмування, підприємці, бізнес
Які бувають стартапери: 10 найпоширеніших типів

Забавна інфографіка була недавно опублікована на BitRabels. Це — карта найпоширеніших у США типажів підприємців-початківців з прикладами з реального життя.

Згідно з наведеними даними, близько 86% американських підприємців-початківців запускають свою справу не з економічних міркувань. І хоча це стара статистика (за 2009 рік), автори інфографіки вважають, що такі типажі підприємців залишаються вічною класикою для стартап-руху. Звичайно, підприємницькі типи складені з урахуванням американського досвіду. Але хто знає, можливо, серед українських стартаперів теж популярна така стилістика?


1. «Юне обдарування». У нього є диплом з комп‘ютерних наук, фізики та ще який-небудь гуманітарний. Він керує компанією у сфері веб-додатків. Компанія при цьому прибуткова. Завжди знайде час покататися на велосипеді або зіграти партію D & D (настільна гра, дуже популярна в США серед «ботаніків») з друзями. Приклад — Кетрін Кук з myYearbook.com.

2. «Неумитий геній». Настільки захоплений програмуванням, що іноді забуває про душу і гоління. Приклад — Річард Столлмен, автор проекту GNU, засновник руху вільного ПЗ.

3. «Любитель природи». Починає свій бізнес, маючи перед собою якусь високу мету. Приміром, боротися з соціальною несправедливістю або ж захищати навколишнє середовище. Приклад — Аніта Роддік, The Body Shop.

4. «Бізнес-мама». Назва говорить сама за себе. Працює з дому, веде популярний блог про материнство, попутно керує онлайн-магазином. Приклад — Хізер Армстронг з Dooce.com.

5 і 6. Два наступних типи можна об’єднати в тип «Бізнесмен у піжамі»: це підприємці, яких рідко турбує зовнішній вигляд, що працюють з дому, поки інші поспішають в офіс, щоб сидіти там з 9 до 18 в костюмах і краватках. Другий типаж (No Pantspreneur) може іноді накинути піджак для переговорів у Skype. Головне — під час дзвінка не демонструвати нижню частину тіла, одягнену в піжаму, і ноги в пухнастих домашніх капцях. Приклад — Кевін Роуз з Digg.com. Або Рейд Хоффман з LinkedIn.

7. «Технофіл». Його пристрасть до всіляких гаджетів перевершує навіть його любов до власної ідеї і компанії. Приклад — Стів Возняк, співзасновник Apple.

8. «Базіка». Він — гуру Нетворк. Завжди відвідує всі бізнес-заходи, все івенти в сфері стартапів, завжди шукає нові ідеї, готовий підхопити чужі. Приклад — співзасновник Facebook.com, співробітник Napster Шон Паркер.

9. «Шоумен». Цей підприємець буквально втілює в собі свій бренд. Приклад — Сергій Брін і Ларрі Пейдж, засновники Google.

10. Підприємець, для якого його бізнес є його ж улюбленим хобі. Приклад — Х'ю Хефнер, засновник Playboy.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію

Коментарі (1)

  • Инге Иевине (анонімно) 2 лютого 2013, 08:53 ссылка
    Доченька посмотрите с Андреем. В этом есть зерно! Папа
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Останні новини за сьогодні: