Новини / Бізнес / Американські біржі втрачають клієнтів
21 травня 2007, 08:14
Розмір шрифта: А А А

Американські біржі втрачають клієнтів

Американські біржі втрачають клієнтів, США, біржа США — NYSE, Ренесанс капітал, акції
Американські біржі втрачають клієнтів

За оцінкою Financial Times, об‘єм приватних розміщень в США вперше перевищив об’єм IPO. За підсумками 2006 року були проведені приватні розміщення на суму $162 млрд, тоді як IPO на $8 млрд менше. Тенденція, що намітилася, на думку аналітиків, підсилить тиск на владу США в питанні пом‘якшення законодавства по цінних паперах. Втім, самі біржі не збираються чекати рішення властей. Так, в червні біржа NASDAQ планує відкрити спеціальний майданчик для приватних розміщень. За підсумками 2006 року об’єм приватних розміщень в США вперше в історії перевищив об‘єм IPO. Про це повідомила вчора газета Financial Times. Минулого року американські і зарубіжні компанії провели в США приватні розміщення на суму $162 млрд. При цьому об’єм IPO на трьох найбільших біржах США – NYSE, NASDAQ і Amex – склав всього $154 млрд. У 2005 році розклад був на користь публічного розміщення акцій: об‘єм IPO на трьох основних біржах США перевищив приватні розміщення акцій на $46 млрд і склав $147 млрд. Використовуючи частне розміщення, компанії, особливо зарубіжні, дістають швидкий і дешевий доступ до американського ринку капіталу. За словами аналітика «Ренесанс Капіталу» Ованеса Оганісяна, вибираючи приватне розміщення, компанії несуть меншу відповідальність, ніж при IPO. При приватному розміщенні їм не потрібно виконувати вимоги закону Сарбейнса–окслі і реєструвати акції в комісії з цінних паперів і біржам. Банкрутство ряду корпорацій (Enron, WorldCom) привело в 2002 році до посилювання законодавства США по цінних паперах. Відповідно до закону Сарбейнса–Окслі компанії зобов’язані протоколювати всі свої бізнес-процесси і оперативну діяльність до деталей. Ця поправка підвищила вимоги до застосування звітності GAAP в США. Фінансова звітність компаній, акції яких котируються на біржах США, повинна бути підтверджена тільки аудиторською фірмою, що отримала ліцензію наглядової ради з обліку публічних компаній. При цьому компанії, що надали неточну фінансову інформацію, можуть бути прівліковані до кримінальної відповідальності. Тим часом витрати на IPO для невеликих і молодих компаній настільки високі, що розміщення на біржі цим компаніям невигідно. За словами економіста компанії Moody`s Economy.com у США Кріса Лафакиса, «приватне розміщення – це хороша можливість для молодих компаній примножити свій капітал, не удаючись до IPO». На думку аналітиків, збільшення об‘єму приватних розміщень черговий раз показує, що правила лістингу в США дуже жорсткі. Саме тому зараз іноземні компанії, зокрема російські, виходячи на зарубіжний ринок, вважають за краще розміщуватися у Великобританії, а не в США. Нова тенденція, на думку Кріса Лафакиса, «може вплинути на конгрес США і примусити пом’якшити правила лістингу, зокрема закон Сарбейнса–Окслі». Втім, американські власті поки не поспішають. На початку цього року вони полегшили делістінг іноземних компаній на американських біржах. Організатори торгівлі, не сподіваючись на підтримку властей, збираются самі скористатися новою тенденцією. Так, біржа NASDAQ в червні планує відкрити автоматизований майданчик спеціально для приватних розміщень і таким чином компенсувати відставання зростання об'ємів публічних розміщень. НАЇЛЯ Ъ-АСКЕР-ЗАДІ

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

З грошима США для України виникла плутанина

5 травня 2017, 08:55

Останні новини за сьогодні: