Новини / Бізнес / Автоматизація в контекстній рекламі. Досвід компанії «Ольшанський і партнери»
28 квітня 2016, 08:11
Розмір шрифта: А А А

Автоматизація в контекстній рекламі. Досвід компанії «Ольшанський і партнери»

Автоматизація в контекстній рекламі. Досвід компанії «Ольшанський і партнери», Всеволод жовтенко, Iforum 2016, автоматизація, контекстна реклама
Автоматизація в контекстній рекламі. Досвід компанії «Ольшанський і партнери»

Пропонуємо вашій увазі тези доповіді Всеволода Жовтенка, тім лідера відділу контекстної реклами, представлені на iforum 2016.
Свій виступ доповідач почав з головного — з того, яких результатів вдалося досягти завдяки автоматизації. І результати ці вражаючі: дохід виріс на 897,06%, коефіцієнт транзакцій — склав 76,98%, а самі транзакції збільшилися на 771,18%!
Яке завдання стояло перед компанією?
Потрібно було максимізувати оборот при утриманні ROMI вище порогового значення.
З чого компанія почала автоматизацію?
 — Провела первинний тест в AdWords, проаналізувала рентабельність того чи іншого інструменту.
 — Застосувала ручний підхід для низькочастоток і long tail.
 — Зробила свій сервіс автоматизації.
Що необхідно для успішної автомазаціі?
Перш за все, слід вибрати відповідний сервіс, потім потрібно згенерувати XML фід
У третю чергу необхідно скласти список синонімів товарів, і, нарешті, додати список транслітерації для захищених ТМ.
І витрачені зусилля обернуться вам непоганим прибутком.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Каси самообслуговування заохочують злодійство — дослідження

16 серпня 2016, 10:44

В МОН хочуть створити якісний навчальний контент

18 травня 2016, 10:36

Останні новини за сьогодні: