Новини / Бізнес / Санітари брендів
6 квітня 2011, 08:38
Розмір шрифта: А А А

Санітари брендів

Санітари брендів, шопінг-клуб, рітейл, оверсток, бренд
Санітари брендів

Шопінг-клуби відкрили нову нішу в ритейлі завдяки оверстокам

Концепція закритих шопінг-клубів далеко не нова. Піонером цього сегмента онлайн-рітейлу вважається vente-privee.com, який ще в 2001 р. почав пропонувати щоденні розпродажі дизайнерського одягу для своїх членів. На даний момент компанія виросла і демонструє завидні темпи зростання — близько 22% чи не кожен рік, працює в таких країнах як Франція, Німеччина, Великобританія, Італія і Іспанія. Слідом за ним пішли ideeli.com, який став першою закритою шопінг-спільнотою в 2006 р., і Gilt Groupe — в 2007 р.

Друге дихання ця концепція рітейлу отримала завдяки кризі. C настанням рецесії багато роздрібні мережі зіткнулися з проблемою оверстоков. Причому це було характерно як для сегментів модного одягу, домашнього начиння та інших речей. Збут надлишків товарів зі знижками був організований через шопінг-клуби. Така пропозиція навіть поставило деяких онлайн-ритейлерів перед необхідністю обмеження кількості членів.

Бренди преміум-класу отримали хороший канал збуту своїх залишків за зниженими цінами «непомітно» для ринку, а любителі купити брендові оригінальні речі — хорошу пропозицію.

«Те, як ми допомагаємо ритейлу вирішувати проблеми з оверстоками, — це революція для брендових магазинів, — говорить Ксавьє Корт, співзасновник vente-privee.com .- Це дуже ефективно, захищає імідж бренду і приваблює нових покупців як в онлайн-, так і в звичайні магазини».

Особливість шопінг-клубів або закритих продажів грунтується на тому, що пропозицію про покупку товарів отримують тільки члени клубу. Хоча насправді ця пропозиція не є такою вже обмеженою. Наприклад, idelli.com налічує близько 1,5 млн. членів.

Вступити в такий клуб можна, як правило, на запрошення одного з членів. Пропоновані товари — брендові і з актуальних колекцій. Дискаунт покликані спонукати користувача до імпульсивної купівлі і зміцнювати його лояльність. Пропозиція обмежена в часі, і всі лоти знімаються після закінчення певного терміну.

Запорука успіху цього каналу продажів грунтується на вірусних електронних розсилках. Кожному члену клубу в обмін на грошовий бонус пропонується запросити своїх друзів і знайомих. По суті — це розсилка по всій адресній книзі поштової скриньки. Вважається, що якщо людина отримує запрошення від знайомої людини, то він з більшим ступенем імовірності відкриє одержаний лист і навіть пройде по посиланню. Це вигідно відрізняє цей спосіб залучення клієнтів від звичайних електронних розсилок і дозволяє знизити вартість залучення нових членів.

Онлайн-ритейлери прагнуть до того, щоб користувачі здійснювали імпульсивні покупки. Для цього на сайтах, як правило, немає рядка пошуку. Тому що рітейлери не прагнуть до того, щоб користувачі приходили на сайт в пошуках будь-якого товару, а вибирали з існуючих і актуальних на даний момент пропозицій. Тим не менше багато сайтів пропонують використовувати фільтри для того, щоб відібрати річ потрібного розміру та кольору.

У той час як онлайн-супермаркети пропонують тисячі позицій товару, і споживачеві часто доводиться шукати його або з допомогою фільтрів, або за ключовим словом або назвою моделі. На сайтах шопінг-клубів все інакше. Пропозиції видаються однією сторінкою. На думку їхніх творців, цей момент також повинен підштовхувати користувача до покупки.

Однією з поширених проблем покупців шопінг-клубів є те, що іноді вони не встигають оформити своє замовлення в кошику, як товар уже купується іншим користувачем. Поширеним вирішенням цієї проблеми є виділення певного проміжку часу на оформлення замовлення. Якщо ж замовлення не був оформлений вчасно, то він знову з‘являється на сайті.

Також ритейлери прагнуть запускати акції в один і той же час, щоб стимулювати користувачів повертатися на сайт щодня і перевіряти нові пропозиції, хоча розсилка на цю ж тему буде приходити щодня.

Таким чином, клієнтів клубу всіляко стимулюють провести покупку не тому, що йому потрібна саме така річ, а тому що пропозиція виглядає привабливо і термін його дії обмежений.

Дослідники й учасники ринку сходяться в тому, що цей сегмент буде розвиватися і далі. Приміром, поліпшувати роботу з контентом, тому що найчастіше пропозиції виставляються з мінімальною інформацією. Більш докладний опис товару, автоматичний підбір товарів, з якими цю річ можна поєднати:всі ці інструменти можуть не тільки підвищити зацікавленість вже існуючих покупців, а й залучати великі обсяги користувацького трафіку.

Найбільш цінними для онлайн-ритейлерів є не ті люди, які купують найбільше, а ті, хто запросив на сайт групу людей, яка купує найбільше. Винятковість такі клієнтів повинна підкреслюватися, а лояльність підтримуватися. Інакше така людина може відвести цю ж групу людей до конкурентів.

Джерелом ідей для поліпшення таких спільнот є його члени. Саме вони повинні визначати, які бренди повинні з’являтися частіше, які зміни на сайті повинні відбутися. Як стверджують у компанії Optaros, сайти закритих продажів мають безліч лояльних залучених покупців, але далеко не всі використовують цей унікальний ресурс для проведення поліпшень своїх сервісів.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Випуск відомого радянського авто хочуть відновити

4 червня 2017, 19:45

Останні новини за сьогодні: