Новини / Бізнес / Google змінить світовий ринок інтернет-реклами
2 червня 2017, 16:14
Розмір шрифта: А А А

Google змінить світовий ринок інтернет-реклами

Google змінить світовий ринок інтернет-реклами, Google, браузер, Chrome, мобільна версія
Google змінить світовий ринок інтернет-реклами

Інтернет-корпорація Google підтвердила інформацію, що з'явилася раніше, про те, що в наступному році її браузер Chrome буде оснащений вбудованим блокуванням інтернет-реклами. Chrome є найпопулярнішим інтернет-браузером в світі: за даними дослідницької компанії StatCounter, в лютому ринкова частка Chrome становила 63%, на другому місці з великим відривом йде Firefox — 14,8%, на третьому Internet Explorer — 9,6%.

Про плани Google щодо оснащення мобільного та настільної версій Chrome функцією блокування реклами газета The Wall Street Journal повідомила напередодні. Створюють «поганий рекламний досвід для користувачів» оголошення буде визначати «Коаліція за кращу рекламу», в яку входять Google, Facebook і News Corp.

Вбудований адблокер в Chrome блокуватиме тільки настирливу і заважає перегляду сайтів рекламу, наприклад з несподівано включається звуком або банери, що закривають весь сайт і змушують користувача чекати, поки пройде реклама.

Філософія Google полягає в тому, що власники, видавці сайтів та рекламодавці повинні уважніше ставитися до користувачів, які, намагаючись позбутися від настирливої ??реклами, ставлять адблокер, блокуючий всю поспіль рекламу. В результаті втрати несуть як сайти, так і рекламодавці: за даними Google, тільки в 2015 році втрати від блокування реклами в усьому світі склали $ 22,8 млрд, за станом на грудень 2016 року блокатори інтернет-реклами стояли на 600 млн гаджетів.

Компанія вважає, що необхідно шукати компроміс між рекламодавцями і користувачами.

Напередодні Google представила комплексну ініціативу, спрямовану на спільну роботу представників корпорації з видавцями сайтів, рекламодавцями та розробниками реклами, в рамках якої вони можуть прийти до спільної думки про те, які види інтернет-реклами можна донести до користувача, не викликаючи у нього роздратування. Google також радить рекламодавцям і видавцям сайтів провести самостійну роботу і змінити своє ставлення до інтернет-рекламі, зробивши її менш настирливої ??і, як наслідок, більш ефективною.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Оновлення Windows 10 вбило пристрої користувачів

2 червня 2017, 16:07

Трамп закликав світових лідерів телефонувати йому на мобільний

31 травня 2017, 10:16

Останні новини за сьогодні: