Новини / Бізнес / Обсяг маркетингових бюджетів в соціальних мережах до кінця 2012 року може досягти $ 1 млрд.
15 вересня 2011, 08:15
Розмір шрифта: А А А

Обсяг маркетингових бюджетів в соціальних мережах до кінця 2012 року може досягти $ 1 млрд.

Обсяг маркетингових бюджетів в соціальних мережах до кінця 2012 року може досягти $ 1 млрд., соціальні мережі, маркетинговий бюджет, інтернет, споживча аудиторія
Обсяг маркетингових бюджетів в соціальних мережах до кінця 2012 року може досягти $ 1 млрд.

Розвиток соціальних мереж призвів до створення нового ринку з мільярдним оборотом. Найбільші корпорації орієнтують маркетингові бюджети на моніторинг настроїв в інтернет-спільнотах

Обсяг маркетингових бюджетів в соціальних мережах до кінця 2012 року може досягти $ 1 млрд, прогнозують аналітики компанії Gartner. Вони проаналізували ринок управління взаєминами з клієнтами (Customer Relationship Management, CRM) в популярних інтернет-ресурсах.

Згідно з дослідженням, в 2011 році обсяги соціального CRM повинні скласти $ 812 млн. У 2010 році цифра сягала $ 625 млн.

За підрахунками аналітиків, витрати на маркетинг у соціальних мережах, обслуговування споживачів і продажу виросли в 2010 році на 40%.

Ринок управління взаємовідносинами з клієнтами в інтернеті — соціальний медіа-моніторинг -дозволяє компаніям відстежити і оцінити те, що користувачі, конкуренти та інші фокус-групи говорять про них в соціальних мережах, таких як Facebook, LinkedIn, Twitter і Google +.

Ці дані допомагають компаніям поліпшити обслуговування клієнтів і позиціонування бренду в інтернеті.

«На дослідження споживчої аудиторії витрачається близько 90% витрат у соціальній сфері CRM, — цитує CNBC директора Gartner Research Адама Сарнера. — Але витрати сектора B2B, орієнтованого на корпоративних клієнтів, стають все солідніше, і до кінця 2015 року на нього припадатиме близько 30% бюджетів».

Попит на моніторинг соціальних мереж спровокував бум злиттів і поглинань серед компаній, які розробляють технічні рішення для ефективного моніторингу. Більш великі постачальники програмного забезпечення почали поглинати дрібні компанії. Раніше виробник CRM-систем Salesforce купив розробника сервісу моніторингу соціальних медіа Radian6 за $ 326 млн. Компанія об'єднала технології Radian6 зі своєї корпоративної соціальної мережею Chatter.

«Ринок буде спостерігати процес консолідації протягом 2011 року. Постачальники програмних рішень поглинають один одного. А замовники за рахунок цих злиттів отримують нові можливості», — зауважив Сарнер.

Більшість компаній-виробників технічних рішень поки не приносять великого доходу, незважаючи на стрімке зростання бізнесу, в середньому на рівні 50-100% за рік. За словами Скарнера, у багатьох з них «немає визначеної стратегії, не кажучи про її послідовному застосуванні». «Продаж, маркетинг та обслуговування клієнтів відокремлені один від одного. Кожну з цих ніш забезпечують різні постачальники», — говорить він.

Для того щоб обсяг маркетингових бюджетів в соціальних мережах досяг заявленого рівня до кінця 2012 року, компаніям слід розширити бізнес, радять аналітики Gartner, -підтримувати роботу інтернет-сайтів клієнтів, проводити дослідження і моніторинг корпоративних соціальних мереж, підтримувати контакт між компаніями та користувачами популярних інтернет-ресурсів.

«Постачальники, які зможуть отримати повний набір соціальних функцій, а також розвинути два і більше із зазначених напрямків, можуть розраховувати на успіх», — цитує слова eWeek Скарнера.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Голова НБУ розповів, коли бізнес зможе отримати дешеві кредити

30 травня 2017, 10:57

В Україні хочуть закрити ще 20 сайтів – Мінінформполітики

26 травня 2017, 19:41

Блокування російських соцмереж привела до різкого зростання Facebook в Україні

23 травня 2017, 08:44

Останні новини за сьогодні: