Новини / Бізнес / В Приватбанку розповіли, кого вони вважають «навченим клієнтом»
28 квітня 2017, 12:58
Розмір шрифта: А А А

В Приватбанку розповіли, кого вони вважають «навченим клієнтом»

В Приватбанку розповіли, кого вони вважають «навченим клієнтом», Приватбанк, клієнти, Олексій Шабан
В Приватбанку розповіли, кого вони вважають «навченим клієнтом»

Під час дослідження свого споживача на тлі “мобільної революції” і збільшення онлайн-продажів, у Приватбанку дійшли висновку, що банк – це вже не звичний стіл у відділенні, банк – це кнопка. І завдання компанії – навчити клієнта користуватися цією кнопкою.

Про це під час конференції FinSales2017 розповів керівник роздрібного бізнесу Приватбанку Олексій Шабан.

За його словами, клієнт вважається навченим в тому випадку, якщо першу операцію він провів разом з консультантом, а потім протягом 30 днів зміг самостійно повторити необхідну процедуру.

За словами представника “Приватбанку”, щоб впровадити цю систему навчання, компанії довелося змінити все: починаючи від свідомості топ-менеджерів, закінчуючи створенням єдиного робочого інтерфейсу для клієнта і консультанта.

“Впровадження планшетів замість десктопів, заміна, столів з прямими кутами на круглі, які дають можливість консультанту працювати в особистому просторі клієнта та підказки для працівників банку на дисплеї гаджетів скоротили час обслуговування клієнта в 3-5 разів”, – говорить Шабан.

Також, за його словами, реалії такі, що клієнт йде в «мобайл», і кількість користувачів мобільного додатку в рази перевершує кількість користувачів ПК.

“Якщо клієнт з браузера заходить в Приват24 з частотою раз на два тижні, то клієнт з мобільним додатком заходить в нього через день”, – говорить Шабан.

В Приватбанку вважають, що основна різниця між навченим клієнтом і ненавченим полягає в тому, що навчений:

 — на 53% робить більше онлайн платежів;
 — на 42% приносить більше доходів з платежів;
 — на 15% менше здійснює готівкових операцій;
 — на 61% більше платить в інтернеті;
 — на 38% рідше відвідує відділення банку;
 — на 27% менше втрачає зв’язок з банком.

Саме тому компанія повинна ставити завдання не як перевести клієнта в онлайн, а як навчити його користуватися своїми послугами в онлайні, кажуть в Приватбанку.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

«Приват» виходить на ринок лотерей — джерело

1 червня 2017, 21:11

У Сан-Франциско відкрили кафе, де можна поїсти в оточенні живих щурів

20 травня 2017, 19:26

Останні новини за сьогодні: