Новини / Бізнес / Компанії стали більше наймати фрілансерів та віддалених фахівців
4 листопада 2011, 14:00
Розмір шрифта: А А А

Компанії стали більше наймати фрілансерів та віддалених фахівців

Компанії стали більше наймати фрілансерів та віддалених фахівців, працевлаштування, фріланс, підбір персоналу, тенденції на ринку праці
Компанії стали більше наймати фрілансерів та віддалених фахівців

Незважаючи на те що прогноз економічної ситуації відрізняється від торішнього в негативну сторону, більше ніж чотири п‘ятих (86%) українських компаній планують розширення штату протягом двох найближчих років.

Фріланс як нові можливості

Як відзначають фахівці компанії Regus, серед українських компаній підвищується прагнення наймати фрілансерів, молодих спеціалістів та віддалених працівників. Роботодавці вважають, що в цих секторах зайнятості вони можуть знайти конкурентну перевагу, яка допоможе їм стабільно розвиватися.
«Надходять додаткові сигнали того, що бізнес прагне до більш гнучкої структури зайнятості — 54% українських компаній заявляють про наміри взяти на роботу додаткових фрілансерів, а 64% підприємств запланували на 2011/12 рр.. наймання віддалених працівників», — наголошується в дослідженні компанії Regus.
На думку аналітиків компанії, в Україні наймання віддалених працівників і фрілансерів стає все більш популярним способом збільшення штату при збереженні гнучкості структури зайнятості.
«Крім того, скориставшись вже представленими на ринку рішеннями, навіть найменші компанії зможуть розширити свою присутність на цільових ринках при збереженні низьких ризиків і відсутності довгострокових зобов’язань та витрат, які незмінно супроводжують покупку або оренду офісів і устаткування. У нових умовах компанія може з легкістю розширюватися і скорочуватися в залежності від умов бізнес-середовища», — говорять в Regus.

Тенденції в підборі персоналу

Ще одна важлива тенденція, яку відзначають рекрутери — роботодавці стали більш зважено підходити до формування свого іміджу на ринку праці.
«Серйозною тенденцією, яку відзначають провідні роботодавці сьогодні, є те, що співробітники знову стали більш мобільні, у зв'язку з чим компаніям все частіше доводиться замислюватися не тільки про миттєву мотивацію персоналу, а й про глобальні кроки, такі як робота над побудовою, зміцненням і просуванням бренда роботодавця компанії», — зазначає Ольга Войцехова, аналітик кадрового порталу.
За її словами, все більше число роботодавців вже активно працюють в даному напрямку, чи всерйоз планують впритул займатися цими питаннями.

Не змогли роботодавці та кадрові агенції пройти повз розвитку сучасних технологій, зокрема соціальних мереж. «Тенденція намітилася ще в 2010 році, але масових обертів набрала в 2011, на тлі чого багато тренінгові компанії почали пропонувати своїм клієнтам тренінги з ефективного використання мереж у пошуку персоналу», — говорить старший консультант по рекрутингу компанії Brain Source International Ольга Марченко.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Яка частина українців готова шукати підробіток (дослідження)

3 червня 2017, 16:31

Який відсоток українців хоче покинути країну через відсутність перспектив (опитування)

1 червня 2017, 20:42

Дефіцит робочих рук: яких фахівців не вистачає в Україні

31 травня 2017, 10:30

Останні новини за сьогодні: