Новини / Бізнес / Медіахолдинг Sanoma Media йде з України
18 листопада 2014, 11:26
Розмір шрифта: А А А

Медіахолдинг Sanoma Media йде з України

Медіахолдинг Sanoma Media йде з України, медіахолдинг Sanoma Media, реклама, фінансування, Українська асоціація видавців, Олексій Погорєлов
Медіахолдинг Sanoma Media йде з України

Скорочення рекламних бюджетів вдарило по глянцевим журналам. У січні наступного року вийдуть останні номери «Esquire Україна», National Geographic, Harper's Bazaar, men's Health «Домашнє Вогнище».

Ця інформація з‘явилася на сайті материнської компанії — фінського медіахолдингу Sanoma. «У результаті стратегічних змін, анонсованих 31 жовтня 2013 року, Sanoma прийняла рішення припинити діяльність в Україні за погодженням з усіма акціонерами та ліцензійними партнерами», — йдеться в повідомленні. За даними директора з маркетингу UMH publishing Наталії Бойко, Sanoma Media припиняє діяльність у Східній Європі та Росії. «Вони концентруються на більш зрілих ринках — фінському та угорському», — пояснює вона.

У портфель Sanoma Media Ukraine входив також журнал «Cosmopolitan Україна». Ліцензійне право на його видання в Україні отримав видавничий дім Hearst Shkulev Media. «Це право ми отримали у компанії Hearst. Це нова угода. Ми нічого не викуповували у Sanoma. В Україні інші видання, окрім Cosmopolitan, нас не зацікавили», — сказав президент Hearst Shkulev Media Віктор Шкульов в інтерв’ю інформаційному агентству ТАСС. З лютого Cosmopolitan буде випускати видавничий дім Hearst Shkulev Ukraine, каже Бойко.

Втрата стабільності

Догляд Sanoma Media Ukraine — тривожний сигнал для ринку. «Глянець завжди був найбільш стабільним сегментом, в якому спостерігалися найменші втрати рекламних бюджетів», — стверджує генеральний директор Української асоціації видавців (УАВПП) Олексій Погорєлов. У січні-вересні цього року загальне падіння рекламних бюджетів у пресі склало 32 % порівняно з аналогічним періодом 2013 р., свідчать дані рекламного агентства ZenithOptimedia Ukraine. Скорочення рекламних бюджетів найбільшою мірою торкнулося преси як медіаканалу — більшість рекламодавців скоротили свої витрати, а деякі повністю пішли з друкованих ЗМІ, говорить директор по пресі і радіо ADV Group Ukraine Леся Костроміна.

В зменшенні компаніями витрат на рекламу, за словами Погорєлова, важливу роль зіграло ускладнення відносин з Росією — розподіл бюджетів багатьох міжнародних рекламодавців відбувалося з московських офісів. «Всі видання Sanoma Media Ukraine — рекламоемкие моделі, які не витримують падіння рекламного ринку. Материнська компанія не буде підтримувати збиткові видання, для міжнародних медіахолдингів це в першу чергу бізнес», — пояснює Бойко.

на 32 % впали рекламні бюджети в пресі в січні-вересні цього року порівняно з аналогічним періодом минулого року

За словами керівника напряму «Преса і радіо» рекламного холдингу GroupM Ігоря Романенка, пережити кризу медіахолдингів допомагають дешеві профільні видання, для яких реклама вторинна. «Наприклад, у видавничому домі Burda є газета «Люблю готувати» у неї тираж 800 тис., вартість 3 грн, собівартість 1 грн. Ця газета приносить прибуток навіть без реклами», — пояснює він. У портфелі Sanoma Media Ukraine таких видань немає.

Ослаблення конкуренції

Рекламодавці Sanoma Media Ukraine будуть шукати заміну серед конкуруючих видань. «Читачі дорогих глянсових видань — це стабільна і важкодоступна аудиторія», — зазначає Погорєлов. За словами директора дослідницької компанії Cortex Андрія Колесника, перехід рекламодавців з одного сегмента в інший малоймовірний, однак можлива активізація припливу рекламодавців в інтернет. «Швидше за все, рекламодавці будуть комбінувати цифрові (планшетні версії журналів), канали і принтовые ЗМІ», — припускає Погорєлов. Але масового перерозподілу рекламодавців не буде.

За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, обсяг ринку реклами в друкованій пресі в 2013 р. склав 2,5 млрд грн, з них 1,35 млрд грн припадало на журнали.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Українські банки зобов'язали жорсткіше перевіряти операції клієнтів

29 травня 2017, 14:17

Європа шукає гроші на реформи в Україні

26 травня 2017, 15:35

Останні новини за сьогодні: