Новини / Бізнес / «Укравтодор» почав шукати будівельників першої платної дороги в країні
27 травня 2015, 08:33
Розмір шрифта: А А А

«Укравтодор» почав шукати будівельників першої платної дороги в країні

"Укравтодор" почав шукати будівельників першої платної дороги в країні, Державне агентство автомобільних доріг України, концесійна дорога, тендер
«Укравтодор» почав шукати будівельників першої платної дороги в країні

Державне агентство автомобільних доріг України («Укравтодор») оголосило концесійний конкурс на будівництво та експлуатацію нової автомобільної дороги Львів-Краковець, протяжністю 84,4 км, яка стане першою концесійною дорогою в Україну.

Мова про це йде в оголошенні «Укравтодору», текст якого оприлюднений у виданні «Голос України» у вівторок.

Згідно з ним, кінцевий термін подачі концесійних заявок на участь у конкурсі – до 11:00 24 липня 2015, розкриття концесійних заявок – о 14:30 того ж дня (якщо концесієдавець – «Укравтодор», не прийме рішення про продовження термінів).

Повідомлення претендентів конкурсу про допуск (недопуск) до участі – до 7 вересня 2015 року, кінцевий термін подачі конкурсних пропозицій – до 11:00 6 листопада, розкриття конкурсних пропозицій – о 14:30 того ж дня (якщо концесієдавець не прийме рішення про продовження термінів ).

Оголошення результатів конкурсу та переможця заплановано на 5 січня 2016 року, інформування переможця конкурсу – на 11 січня.

Нова концесійна дорога Львів-Краковець буде проходити паралельно існуючій трасі М10 і включатиме північний об’їзд Львова, який повідомляється з магістралями М09 на півночі і М06 на сході від Львова.

Нова дорога буде складатися з чотирьох ділянок: Краковець-Яворів (20 км), Яворів-Івано-Франкове (40 км), Північний об’їзд Львова від Івано-Франкове до М09 (14,4 км) і Північний об’їзд Львова від М09 до М06 ( 10 км).

До участі в конкурсі допускаються юридичні особи-резиденти і нерезиденти України, які мають відповідний досвід будівництва та експлуатації таких доріг.

Для підтвердження технічного потенціалу претендент повинен подати документи про: фінансуванні аналогічних концесійних проектів на суму не менше $140 млн за останні 10 років (не менше одного проекту); будівництві автодоріг в якості генпідрядника на суму не менше $200 млн кожна (мінімум одні проект); досвід впровадження систем збору плати за проїзд, ведення автоматизованого обліку руху.

Претендент також повинен мати можливість фінансувати концесійний проект за рахунок власного капіталу в розмірі не менше 15% від його загальної вартості, мати лист від фінустанови з рейтингом не менш «ААА» про зацікавленість цієї установи у наданні претенденту конкурсу фінансових ресурсів, у тому числі позикового капіталу в сумі не менше 85% від вартості будівництва об’єкта, у разі обрання його переможцем.

Нагадаємо, будівництво першої в Україні концесійної автомобільної дороги займе до 5 років.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Порошенко запросив білоруські підприємства будувати дороги в Україні

28 квітня 2017, 13:19

Останні новини за сьогодні: