Новини / Бізнес / Вітчизняні пивовари узялися за перегляд собівартості продукції
10 червня 2009, 09:23
Розмір шрифта: А А А

Вітчизняні пивовари узялися за перегляд собівартості продукції

Вітчизняні пивовари узялися за перегляд собівартості продукції, переговори, пиво, Укрпіво, Бердичівська солодова компанія, об’єми продажів
Вітчизняні пивовари узялися за перегляд собівартості продукції

Щоб утриматися на падаючому ринку, пивні компанії ведуть активні переговори з постачальниками сировини і послуг про зниження цін, повідомляє видання «Справу».

Вперше за останніх 10 років в Україні зафіксовано зниження випуску і споживання пива. Ця тенденція фіксується практично 12 місяців підряд. У новому сезоні кризові явища посилилися. Головною причиною скорочення ринку його оператори називають зниження споживчої здатності населення. Нові акцизи, що вводяться з 1 липня, на пиво, мабуть, не додадуть аргументів на користь споживання пінного напою.

За даними компанії «Укрпіво», за перші чотири місяці поточного року українці випили пиво на 13% менше, ніж за аналогічний період минулого. З початком пивного сезону ситуація дещо покращала. По оцінках пивоварів, в травні відставання було вже на рівні 5-10%.

 

Щоб мінімізувати втрати від падіння об‘ємів споживання продукції, а також згладити наслідки різкого зростання курсу долара (у багатьох виробників були валютні кредити), компанії намагаються понизити собівартість виробництва за рахунок зниження вартості сировини і послуг. «Постачальники сировини вимушені погоджуватися на зниження цін, адже інакше вони можуть взагалі не продати свою продукцію», — пояснює представник однієї з пивних компаній.

Виробники пивної сировини підтверджують, що проблеми із збутом у них є. «Зниження об’ємів продажів по наший компанії складає близько 50%», — констатує заступник директора Бердичівської солодової компанії Микола Заїка. «На ринку спостерігається перевиробництво солоду, конкуренція між виробниками росте, що призводить до зниження цін», — укладає Микола Заїка.

Схожа ситуація і у виробників хмеливши. «Раніше хміль розпродавався до Нового року. Тепер ситуація інша — вітчизняні виробники все ще мають в своєму розпорядженні запаси хмеливши, виробленого в 2008 році. Компанії, які з нами співробітничали, заявляють, що такі об‘єми сировини їм не потрібні», — нарікає в.о. виконавчого директора Асоціації виробників хмелю України Володимир Масловський. За його словами, якщо минулого року тонна вітчизняного хмелю коштувала 60-80 тис грн, то в цьому — 25-40 тис.

Підвищення акцизних зборів, яке було схвалено парламентом минулого тижня, значно ускладнить життя не тільки виробникам пива, але і постачальникам пивної сировини. Подальше зниження об’ємів споживання пінного напою ще більше ослабить їх позиції на переговорах з пивоварами, тому виробникам солоду і хмелю доведеться ще активніше освоювати зовнішні ринки збуту. Відзначимо, що в I кварталі цього року, за даними Держкомстату, експорт хмеливши з України виріс в порівнянні з тим же періодом 2008-го в півтора рази — з 20 до 30 тонн, а вивіз солоду збільшився майже в 9 разів — з 1,3 до 11,2 тис. тонн.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

У скільки оцінювали українську «дочку» Сбербанку

28 березня 2017, 19:50

Україна завершує переговори щодо зони вільної торгівлі з Ізраїлем

6 березня 2017, 20:39

Останні новини за сьогодні: