Новини / Бізнес / Ідея для бізнесу: відкриваємо автошколу
28 серпня 2013, 11:05
Розмір шрифта: А А А

Ідея для бізнесу: відкриваємо автошколу

Ідея для бізнесу: відкриваємо автошколу, автошкола, бізнес, навчальний заклад, автомобіль
Ідея для бізнесу: відкриваємо автошколу

На сьогоднішній день тільки в Києві налічується понад 140 автошкіл: як державних, так і приватних. Така кількість цілком покриває потік всіх охочих навчиться водити авто. Тому конкуренція на цьому ринку украй висока. Але за рахунок якісно організованого сервісу свою частку відвоювати у старожил можна. Портал «Мінфін» з‘ясував, як можна зайти на цей ринок.

Оснащуємо офіс
Для відкриття автошколи знадобиться від 20 до 50 тис. доларів. За цю суму можна купити все необхідне обладнання і отримати всі дозволи та ліцензії. Купівля вже готової школи обійдеться приблизно в ту ж ціну. Все залежить від того, наскільки якісно вона буде обладнана.
Але, перш за все, варто подумати про оренду приміщення. Вона буде обходитися в суму від 2 до 10 тис. гривень щомісяця залежно від метражу приміщення і розташування самої будівлі. Зрозуміло, що метраж впливає на кількість «посадочних» місць. В автошколах, як правило, збираються навчальні класи по 20-30 осіб.
Що стосується територіального розташування, то тут необхідно заздалегідь вивчити район на предмет насиченості сервісом автошкіл. В іншому ви вільні вибирати: розташуватися можна як в офісному центрі, так і житловому будинку або навіть в приміщенні навчального закладу.
Обладнати навчальний клас можна по-різному, але в будь-якому випадку не уникнути витрат на плакати, проектори, комп’ютери для складання тестів, необхідні меблі. Хоча можна витратитися і значніше. Приміром, на дорогі інтерактивні дошки або демонстраційні деталі автомобіля. З урахуванням такої «розкоші» один тільки клас обійдеться в суму до 10 тис. доларів.
Гарне оснащення класів у майбутньому обіцяє найкращі відгуки клієнтів і посилений ефект «сарафанного радіо». «Коли людина вчить пристрій авто, то йому простіше показати, як це виглядає насправді, тому що з малюнка не кожен може порівняти з машиною. Тому не буде зайвим придбати справжні деталі авто у розрізі», — радить директор автошколи «АвтоКураж» Катерина Парфьонова.

Ставимо на колеса
Наступним вагомим рядком витрат є придбання навчального авто. Купувати автомобіль або брати його в оренду — питання неоднозначне. Починати бізнес краще з оренди авто у інструкторів, які зобов‘язані працювати як СПД.
«В оренді автомобілів є свої переваги: ??інструктори самі відповідають за авто. Тому всі витрати на обслуговування авто, лягають на їхні плечі»- розповідає власник автошколи «Рanda-rav».
Але в довгостроковій перспективі вигідніше авто купувати. Тому як на орендованому автомобілі інструктор працює сам на себе, а власник отримує тільки гроші за теоретичну частину навчання.
Підбір персоналу потребує особливої уваги та скрупульозності. Всі вчителі та інструктори обов’язково повинні мати ліцензію. Важливо підібрати відповідального інструктора з досвідом водіння. Від нього не тільки залежить збереження авто, але і задоволеність клієнта.
Також важливо вибрати правильний майданчик для водіння. Обладнати її своїми силами занадто дорого і невигідно. Тому краще орендувати автодром.

Домовляємося з чиновниками
Головною перепоною на шляху до своєї автошколи може стати отримання всіх необхідних дозволів. «У цій сфері щоб оформити все як треба доведеться зіткнутися зі звичайною бюрократією, як і в будь-якому виді діяльності», — розповідає один із власників автошколи.

Перш за все, отримати необхідно три дозволи на клас, в якому будуть проходити заняття: від санепідемстанції, охорони праці та пожежної інспекції. Далі потрібен дозвіл на оренду / купівлю автодрому. Якщо ці документи зібрані, то вам належить візит до Державтоінспекції для отримання акредитації. Лише після цього автошкола зможе запрацювати.
Отримання всіх дозволів досить розтягнуто в часі, так що необхідно запастися терпінням. Тому досить часто засновниками шкіл виступають колишні інструктори, які добре знайомі зі специфікою роботи в цій галузі.

Фіксуємо прибуток
Після того, як буде все налагоджено, організовано і зареєстровано, необхідно налагодити потік клієнтів. Для автошкіл найефективнішою є контекстна реклама в Google, а також рекомендації клієнтів.
«Я пробувала всі види реклами: бігборди, листівки, але вона не працює. У нашому бізнесі важлива репутація. Якщо клієнтові сподобалося все, то він порадить прийти до вас кільком своїм друзям. Але якщо щось не задовольнило, то він всім розповість, що в тій школі погано, і до вас ніхто не прийде», — каже Катерина Парфьонова.
Прибуток залежить від організації роботи. Наприклад, господар бізнесу може бути і інструктором, і вчителем, і секретарем. У такому випадку це дозволить істотно скоротити витрати на відкриття та утримання своєї школи. Але якщо наймати персонал, то бізнес в середньому окупається через 2-5 років.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Останні новини за сьогодні: