Новини / Бізнес / Українці з хорошої горілки перейшли на дешевий віскі
31 жовтня 2013, 12:07
Розмір шрифта: А А А

Українці з хорошої горілки перейшли на дешевий віскі

Українці з хорошої горілки перейшли на дешевий віскі, виробництво, горілка, віскі, Укргорілка, Global Spirits, експорт
Українці з хорошої горілки перейшли на дешевий віскі

У січні-вересні 2013 року випуск горілки в Україні знизився на 17,8% (до 19,15 млн дал), повідомила вчора виконавчий директор асоціації «Укргорілка» Аліна Шолохман. Падіння показників реалізації продукції показали всі великі виробники міцного алкоголю.

Одна з причин зниження виробництва — простій українського заводу Nemiroff, викликаний конфліктом акціонерів, який триває вже кілька років. У результаті за дев‘ять місяців ДП «УВК «Nemiroff»» справила на 27% менше продукції. Втім, падіння на 13% і показав лідер ринку НАТ (ТМ «Хлібний дар»), а також другий найбільший виробник Global Spirits (ТМ «Хортиця»; -10%).

Комерційний директор мережі «Велика кишеня» Дмитро Каширін пов’язує спостережуване зменшення бажання споживачів до придбання горілки загальним зниженням попиту на алкоголь. Втім, експерт Українського медичного та моніторингового центру з алкоголю та наркотиків Моз Юрій Юдін каже, що тенденції до зниження вживання алкоголю в Україні не спостерігається.

Українці стали більше експериментувати з імпортними напоями, які були недоступні для них раніше, вважає генеральний директор «Національних алкогольних традицій» Роман Вашколуп. «У першу чергу мова йде про вино та віскі під private label роздрібних торговельних мереж та недорогих торгових марок»,- пояснює Вашколуп. За його словами, деякі рітейлери на полиці з горілкою впритул ставлять віскі вартістю 57-63 грн за пляшку. «Для багатьох споживачів дана ціна є прийнятною, оскільки раніше вони не могли собі дозволити цю продукцію, а зараз — можуть, нехай навіть доповівши різницю по відношенню до пляшки доброї горілки»,- зазначив Вашколуп. Представники великих торговельних мереж, в числі яких «Фуршет» та «Сільпо», підтвердили, що спостерігають зростання попиту на алкогольну продукцію під private label. «Горілка залишається напоєм номер один в українців, на другому місці — дешевий віскі»,- говорить Дмитро Каширін.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію

Коментарі (5)

  • crorkz matz (анонімно) 3 серпня 2014, 21:40 ссылка
    UYSvGa Im obliged for the post.Thanks Again. Cool.
  • crorkz matz (анонімно) 4 серпня 2014, 23:05 ссылка
    JdjKB4 Thanks a lot for the article.Really looking forward to read more. Really Cool.
  • QRXETzYzNB (анонімно) 1 січня 2016, 18:39 ссылка
  • cocoservice (анонімно) 1 березня 2016, 07:54 ссылка
    RKCH5f There as definately a great deal to know about this issue. I love all of the points you made.
  • lananal (анонімно) 4 серпня 2016, 03:21 ссылка
    LK1u74 Very good article! We will be linking to this great article on our site. Keep up the great writing.
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Останні новини за сьогодні: