Новини / Бізнес / 14-річний стартапер з Донецька отримав від Кена Лівера інвестиційну пропозицію на $20 тис
7 липня 2015, 09:52
Розмір шрифта: А А А

14-річний стартапер з Донецька отримав від Кена Лівера інвестиційну пропозицію на $20 тис

14-річний стартапер з Донецька отримав від Кена Лівера інвестиційну пропозицію на $20 тис, Стас Присяжнюк, інвестиції, стартап, онлайн-магазин, чоловіки
14-річний стартапер з Донецька отримав від Кена Лівера інвестиційну пропозицію на $20 тис

Юний українець Стас Присяжнюк, якому всього 14 років, шукає інвестиції в свій стартап PREPP — онлайн-магазин для чоловіків, де можна купувати одяг вже сформованими комплектами. Інвестиції потрібні юнакові, в першу чергу, на програмістів. Поки у нього є тільки проект і дизайн сайту, а ще знайомий, який зможе написати код. «Але подібному проекту з великою аудиторією необхідний власний відділ розробки, з фрілансерами цього не може бути», — розповів Стас в інтерв'ю виданню RusBase.

За словами Стаса, на даному етапі у нього вже є пропозиція на $20 тис. Проектом зацікавився Кен Лівер та EastLabs. Кен підтвердив AIN.UA, що в EastLabs дійсно розглядають проект 14-річного юнака і в даний момент знаходяться на стадії переговорів з командою. «Це цікавий проект, і ми запропонували їм взяти участь у нашій програмі», — сказав Лівер, додавши, що на їх пропозицію юнак відповів, що йому потрібно більше грошей.

«Цих грошей навряд чи вистачить навіть на запуск, і віддавати частку в 15% при таких умовах не дуже розумно. Якщо не залишиться виходу — скористаюся їх пропозицією», — сказав Стас.

Ідеальний інвестор для юнака — людина, яка надасть розумні гроші. «Мрія — Kite Ventures з Едуардом Шендеровичем і Runa Capital з Сергієм Бєлоусовим. Kite Ventures — тому що у них є досвід з Trends Brands і e-commerce. А Руна просто класні», — сказав він.

Свого віку Присяжнюк не приховує і навіть місцями «спекулює» на ньому. «Це безкоштовна вірусна реклама. Правдива вірусна реклама. Це вражає і надихає багатьох людей», — пояснив юнак.

Присяжнюк навчається у звичайній донецькій школі, а проектом займається після уроків — весь вільний час, іноді по 8 годин на добу і навіть ночами. «З навчанням все просто чудово, воно абсолютно не заважає. Я приділяю проекту близько 5 годин в день. Закінчую проектування сайту, спілкуюся з постачальниками і марками, пишу листи в ЗМІ, зацікавлюю людей проектом до його старту, шукаю інвесторів», — розповів Стас. Він також стверджує, що вже налагодив контакт з багатьма брендами чоловічого одягу. «Всі марки явно зацікавлені в проекті, особливо спрямовані виключно на чоловіків», — зазначив юнак.

Ймовірно, таке завантаження пояснює досить скромну для 14-річного хлопця присутність у соціальних мережах. Присяжнюк є і в Facebook, «ВКонтакте», проте на його сторінках особливої активності не спостерігається — всього кілька записів і небагато людей в друзях.

Стас давно зацікавився IT, з 11 років захоплюється дизайном. У «ВКонтакте» у нього навіть є власна група, в якій він пропонує послуги дизайну. Раніше допомагав керувати онлайн-магазинами і займався власними сайтами і проектами.

Ідея створити онлайн-магазин для чоловіків прийшла в голову органічно — юнак сам отоварюється в інтернеті і розуміє, чого представники чоловічої статі хочуть від онлайн-магазину. «Чоловіків, насправді, в кожному сервісі щось не влаштовує. Мене осінило тричі. Перше — ми боїмося, що річ банально не підійде. Друге — нема кому порадити додаток до речі, немає консультації, а якщо вона і є, то потрібно витрачати час на спілкування з менеджерами. Третє — нема, в принципі, інтернет-сервісу, де чоловік отримає відразу всі чоловічі атрибути й аксесуари. Всі. В одному місці», — пояснив Стас.

«Насправді, у мене дуже масштабні плани. Створити сервіс, в якому все для справжнього чоловіка. Не зі старту, адже це вже масштабування, це вже майбутнє, це те, до чого я прагну… Тут потрібна логістика, потрібні контакти з постачальниками, потрібні баєри, потрібно закуповувати товар та забезпечувати ідеальний сервіс. А чинити, як більшість наших магазинів, тобто отримувати спочатку гроші, а потім купувати речі в роздріб у зарубіжних магазинах, накручуючи при цьому 80%, ми не збираємося», — розповів юний стартапер.

Нагадаємо, 17-річний розробник — школяр з Лондона Нік Д Алоїзіо — продав свій мобільний додаток IT-гіганта за $30 млн. Покупцем стартапу Summly, який здатний швидко аналізувати зміст статті і скоротити до мінімальної кількості знаків, щоб потім статтю можна було легко читати з мобільного пристрою, виступила компанія Yahoo!.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Всесвітній банк купить частину «Укргазбанку» найближчим часом — НБУ

12 листопада 2019, 08:09

Останні новини за сьогодні: