Новини / Бізнес / У kmbs стартує модульна програма «Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу»
4 жовтня 2010, 15:12
Розмір шрифта: А А А

У kmbs стартує модульна програма «Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу»

У kmbs стартує модульна програма "Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу", модульна програма, kmbs, Києво-Могилянська бізнес школа, public relations, бізнес
У kmbs стартує модульна програма «Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу»

29 жовтня у Києво-Могилянській бізнес-школі (kmbs) стартує модульна програма «Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу» (що саме повинні знати та вміти PR-менеджери і керівники для прийняття правильних рішень), яка триватиме з жовтня 2010 року по лютий 2011 року.

Мета програми — надати учасникам знання та практичні навики з планування, організації, впровадження та оцінювання дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.

Цільова аудиторія: фахівці у сфері PR та маркетингу, керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній, а також управлінці, які бажають оволодіти навиками дієвих комунікацій.

У рамках програми кожен учасник освоїть такі знання та навики:
 — Коректна постановка комунікаційних завдань для бізнесу та продукту / послуги.
 — Сегментація та цільова взаємодія з пріоритетними аудиторіями.
 — Забезпечення формування, підтримки та захисту репутації компанії.
 — Підготовка та реалізація комунікацій зі співробітниками, клієнтами, партнерами, інвесторами, ЗМІ та експертами в робочому і кризовому режимі.
 — Позиціонування керівництва і публічних персон компанії в інформаційному полі.

Програма складається з 5 модулів, що тривають два дні поспіль і відбуваються раз на місяць (у п’ятницю та суботу).

Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs.

Програма навчання:
Модуль 1. Управління репутацією компанії, керівництва, продукту (29-30 жовтня).
Модуль 2. Комунікація зі ЗМІ: особливості, інструменти, помилки (19-20 листопада).
Модуль 3. Кризові комунікації: інструменти, рекомендації, помилки (3-4 грудня).
Модуль 4. Ефективні комунікації онлайн: ефективність, інструменти, підходи (28-29 січня).
Модуль 5. Вимірювання ефективності корпоративних продуктових, фінансових та кризових комунікацій (18-19 лютого).

Автор програми: Марина Стародубська, керуючий партнер комунікаційної компанії «Михайлов і Партнери. Україна»

Запрошені експерти:
 — Наталія Ємченко, директор з корпоративних комунікацій і зв'язків з громадськістю «Систем Кепітал Менеджмент» (СКМ);
 — Анна Адом, заступник директора з корпоративних комунікацій, ДПЕК;
 — Катерина Засуха, менеджер з комунікацій JTI Україна;
 — Анна Захараш, PR-директор телеканалу «Україна»;
 — Артур Оруджалієв, керівник проекту AIN.UA, раніше — редактор блогу ITC.UA
 — Наталя Попович, очолює PRP Group в Україні, Росії, Азербайджані та інших країнах СНД;
 — Ярина Ключковська, PR-директор Microsoft Ukraine.
 

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Україна може піднятися в рейтингу Doing Business на 10 позицій

31 травня 2017, 09:07

Дмитро Дубілет і команда iGov запропонували безкоштовно створити систему для електронної подачі документів на отримання ліцензій

25 травня 2017, 17:21

Нацбанк рекомендує бізнесу перейти на розрахунки в євро

23 травня 2017, 13:54

Останні новини за сьогодні: