Новини / Бізнес / Бізнесменам дозволять реєструвати підприємство на пошті
31 жовтня 2013, 12:14
Розмір шрифта: А А А

Бізнесменам дозволять реєструвати підприємство на пошті

Бізнесменам дозволять реєструвати підприємство на пошті, реєстраційна служба, поштове відділення, послуги, Юлія Слинько, нотаріуси
Бізнесменам дозволять реєструвати підприємство на пошті

Відправка пакету в реєстраційну службу обійдеться в 27 грн

З завтрашнього дня замовити виписку з держреєстру нерухомості або бізнесу, зареєструвати юр — або фізособу-підприємця можна в будь-якому поштовому відділенні. Ще влітку Державна реєстраційна служба підписала з «Укрпоштою» (14 тис. відділень) меморандум про співпрацю. Всього таких послуг буде 10.

Ваші документи на пошті візьмуть тільки після того, як ви покажете паспорт. «Процедура виглядає так: людина приходить у відділення «Укрпошти», заповнює документи, які упаковуються в спецконверт і направляються в реєстраційну службу. Одночасно заявник обумовлює, як хоче отримати відповідь: кур‘єрською доставкою, поштою або безпосередньо в реєстраційній службі», — сказав «Вістям» голова служби Дмитро Ворона.

Відправка ЗА 27 ГРН. «Вісті» перевірили, наскільки готові до нових послуг на пошті. На Головпоштамті нам сказали, що консультують клієнтів з питань реєстрації вже більше двох місяців. З 35 обслуговуючих вікон з Укрдержреєстрацією працюють зараз два — вікна №8 і №15. Жодних написів, що свідчать про надання адмінпослуг, на них, до речі, немає — тут сидять звичайні працівники пошти, які пройшли спеціальний інструктаж. «У нас в комп’ютерах є програма. Людей, які хочуть звернутися до Укрдержреєстрацією, консультуємо безкоштовно. Наприклад, можемо надати перелік документів для відкриття ПП — ви їх збираєте, приходьте до нас, а ми їх відправляємо службу», — пояснила співробітник Юлія Слинько.

За додаткову плату здійснюється тільки пересилання документів. «Відправлення листа вагою до 20 г коштує 13,56 гривень, ще доплачуєте 9,36 гривень, якщо воно замовлене. Плюс 4,20 гривень, щоб отримати повідомлення про доставку», — уточнила Юлія Слинько.

Тобто за відправку пакета документів у Укргосрегистрацию з допомогою пошти доведеться викласти 27,12 гривень.

Зниження податків В новому бюджеті України закладено зростання економіки і зниження податків

Раніше Верховна Рада спростила процедуру реєстрації бізнесу. Дані про відкриття або закриття банківських рахунків підприємців, згідно з нововведеннями, будуть надходити в Міндоходів протягом доби, а не протягом трьох днів, як це було раніше. Також скасована обов'язкова процедура отримання довідки про відкриття або закриття бізнесу.

По всій країні будуть одні стандарти відкриття своєї справи, а у всіх областях почнуть працювати відділення Укрдержреєстру, крім того, держреєстратори будуть розміщуватися в тому числі і в центрах надання адмінпослуг, там, де це дозволяють умови.

Нові правила Нардепи скоротили бюрократичні формальності при відкритті та закритті бізнесу

Більш того, вже розроблено законопроект, згідно з яким реєстрація бізнесу буде дозволена також нотаріусам.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
    Ви не авторизувались.
    Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
    ваш коментар:

    Читайте також:

    Скільки платитимуть українці після підвищення комуналки

    2 березня 2017, 17:09

    Заборгованість українців за послуги ЖКГ зросла більш ніж удвічі в минулому році

    12 лютого 2017, 15:32

    Як отримати вигоду від субсидії: у Кабміні поділилися лайфхаками

    2 січня 2017, 10:36

    Останні новини за сьогодні: