Новини / Бізнес / За рахунок чого салони краси виживали в 2016 році
3 лютого 2017, 11:58
Розмір шрифта: А А А

За рахунок чого салони краси виживали в 2016 році

За рахунок чого салони краси виживали в 2016 році, салон краси, індустрія краси, бізнес, економічна криза, конкуренція, клієнт, б'юті-бар
За рахунок чого салони краси виживали в 2016 році

У 2016 році ринок салонів краси виріс на 2% — до 325 млн грн. Такі дані наводить аналітична компанія Pro-consulting.

Як стверджують експерти компанії, найбільш несприятливим роком для індустрії краси став 2014-й. Спад склав 25% — до 298,8 млн грн. У 2015 році спостерігалося незначне зростання — 3,4%, що дозволило салонам залишатися на плаву.

«В цілому варто відзначити, що ринок індустрії краси має перспективи для стрімкого зростання, але фактор економічної кризи значно впливає на показники його розвитку. Сьогодні спостерігається зростання операторів, які пропонують свої послуги на дому. Клієнтів приваблюють за допомогою реклами в соціальних мережах та інтернеті», — йдеться в дослідженні.

Змінився і сегмент офіційно зареєстрованих суб‘єктів господарської діяльності на ринку індустрії краси. Деякі перейшли з сегмента «низький» в сегмент «низький -» або припинили своє існування.

У той же час відзначається розвиток сегментів «середній» і «середній +». Оператори, що працюють в цих цінових напрямках, пропонують прийнятну вартість, затишну атмосферу і перелік додаткових послуг. Крім того, вони гарантують безпеку проведених процедур.

У Києві ситуація в б’юті-сфері характеризується підвищеною конкуренцією і боротьбою за кожного клієнта. На ринку залишаються тільки ті салони краси, які не тільки пропонують низьку ціну, але і якісний сервіс, програму лояльності та багато інших послуг.

«Виходячи з жорсткої конкуренції на ринку, в столиці з‘являються салони краси, які мають формат бару чи кафе. Це створює приємну атмосферу і дозволяє провести час за чашкою кави і поговорити з подругою, поки їй роблять стрижку або інші процедури», — говорять експерти. І додають, що загальна сума витрат на запуск б’юті-бару становитиме близько 750-800 тис. грн.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Останні новини за сьогодні: