Новини / Бізнес / Українці стали активно економити на одязі
21 листопада 2014, 13:41
Розмір шрифта: А А А

Українці стали активно економити на одязі

Українці стали активно економити на одязі, курс долара, одяг, ритейлер, інтернет, економія, LeBoutique, Павло Левчук
Українці стали активно економити на одязі

Зростання курсу долара неминуче позначилося на вартості одягу і взуття в українських магазинах. За оцінками аналітиків ринку, за останні 2 місяці ціни піднялися у 80-90% асортиментного ряду цієї групи товарів. В той же час їх цінники збільшилися мінімум на 10-15%, максимум — на 40%, а іноді і більше. І все це відбувається на тлі зниження купівельної спроможності більшої частини населення. В результаті рітейлери констатують стійку тенденцію в цьому сегменті бізнесу: зниження витрат на покупку одягу та взуття серед українців.

«Найчастіше покупці стали економити на кількості купованих товарів. Якщо раніше вони могли купити відразу кілька речей з однієї товарної категорії, наприклад, сукні, то тепер кількість одиниць однієї товарної категорії в замовленні менше. Крім того, українці стали менше купувати товари не першої необхідності, наприклад, браслети, косинки, обручі та інші аксесуари», — повідомляє директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutiqueПавло Левчук.

Однак, незважаючи на негативні тенденції, розмір середнього чека у продавців одягу і взуття цієї осені традиційно збільшився.

«Середній чек зараз зростає за трьох причин. По-перше, продаються більш дорогі сезонні речі: куртки, пальто, черевики, шуби, а не сукні, хустки і шльопанці, як навесні і влітку. По-друге, вартість товарів зросла порівняно з минулим роком, насамперед через зростання курсу долара. І, нарешті, кількість товарів в замовленні в онлайн-продавців останнім часом збільшилася — оцінивши зручність покупки одягу або взуття в інтернеті, один клієнт вже починає замовляти речі не тільки собі, але і всім членам своєї родини», — пояснює Павло Левчук.

І кількість повторних покупок одягу і взуття в інтернеті, за словами директора по маркетингу шопінг-клубу LeBoutique, продовжує зростати. Це пов'язано з тим, що українці починають розуміти переваги покупки якісних речей, в тому числі в шопінг-клубах на розпродажах. До речі, європейці такий спосіб одягатися оцінили вже давно. Адже онлайн вони можуть придбати товари за вигідною ціною при цьому маючи в своєму розпорядженні великим вибором моделей та економлячи час, на відміну від традиційних походів в магазини.

«Попит на одяг, взуття і аксесуари продовжує зростати. Ми спостерігаємо стійкий інтерес українців до купівлі цих товарів в інтернеті. Особливо це видно в нашому сегменті (розпродажі з великим дисконтом). Пояснюється таке явище просто: намагаючись заощадити на одязі, взутті і аксесуарах, люди воліють купувати на розпродажах. І чим глибше буде девальвація гривні, тим більш вираженим стане цей тренд. Більшість українців сьогодні готові платити менше за назву бренду, а більше за співвідношення ціни і якості. Ну а клієнти, які можуть собі дозволити купувати дорогі брендові товари, все одно продовжують це робити», — розповідає Павло Левчук.

Головним трендом 2014 року Павло Левчук вважає збільшення довіри українців до онлайн-гравців з продажу одягу і взуття. Досягти цього вдалося за рахунок того, що покупцям надали можливість повертати речі, розмір і колір яких їм не підійшов. Усвідомлення такої вигоди стимулює українців до збільшення покупок через інтернет. Покупці почали замовляти більше речей в рамках одного замовлення, не переживаючи, що якась із них може не підійти. За нашими прогнозами, цей тренд збережеться і в 2015 році.

«Ми з упевненістю прогнозуємо, що в 2015 році ринок онлайн-продажів одягу і взуття збільшиться. LeBoutique очікує приріст покупців в наступному році порівняно з нинішнім на 10-15%. Цьому посприяють три фактори. Перший — довіра населення до покупок одягу та взуття через інтернет продовжить рости. Другий — девальвація гривні, інфляція і зменшення доходів населення призведе до прагнення людей заощадити на покупках товарів не першої необхідності. Третій — купівля одягу та взуття онлайн залишиться способом покупки з максимальною економією», — резюмує директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Павло Левчук.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Голова НБУ розповів, коли бізнес зможе отримати дешеві кредити

30 травня 2017, 10:57

Останні новини за сьогодні: