Новини / Бізнес / Вартість першої концесійної дороги в Україні — предмет торгу, — Укравтодор
20 квітня 2015, 10:54
Розмір шрифта: А А А

Вартість першої концесійної дороги в Україні — предмет торгу, — Укравтодор

Вартість першої концесійної дороги в Україні - предмет торгу, - Укравтодор, концесійна дорога, торги, Укравтодор, Андрій Пивоварський
Вартість першої концесійної дороги в Україні — предмет торгу, — Укравтодор

Будівництво першої в Україні концесійної автомобільної дороги за маршрутом Львів – Краковець займе до 5 років.

Про це повідомила керівник підрозділу міжнародного співробітництва та інвестицій Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор») Терезія Бабич в ході зустрічі з журналістами.

«Орієнтовно, від чотирьох до п’яти років буде термін будівництва такої дороги, оскільки це найвищий рівень категорійності дороги, це буде, як прийнято називати, автобан, тобто швидкісна дорога, яка буде обходити населені пункти», – сказала Бабич.

Разом з тим, вона не уточнила вартість будівництва, оскільки “це предмет торгу”.

«Фінансові умови – це предмет торгу, вартість проекту я озвучити не можу, однозначно це сотні млн доларів, оскільки йдеться про абсолютно нове будівництві дороги», – сказала Бабич.

У свою чергу міністр інфраструктури Андрій Пивоварський повідомив, що у фінансуванні даного пілотного проекту зацікавлені міжнародні фінансові організації.

«Я думаю, що коли буде завершено конкурс, потрібно буде в дуже стислі терміни починати будівництво. Ми проговорили з ЄІБ, зі Світовим банком, з ЄБРР, вони готові «відкрити кишеню», їм цікаво профінансувати цей проект», – сказав міністр.

Бабич також повідомила, що даний проект є потенційно самоокупним, однак буде отримувати допомогу з бюджету.

«Класикою жанру вважається інтенсивність руху від 10 тис. машин, для того, щоб проект мав інтерес для інвестора, ми прогнозуємо до 36 тис. протягом 30 років, в наших розрахунках, проект окупаємо, але він окупаємо тільки в тому випадку, якщо буде залучено адекватне фінансування. У будь-якому випадку проект буде отримувати допомогу з бюджету», – сказала вона.

За словами Бабич, закон про концесію передбачає три джерела повернення інвестицій: плата за проїзд, плата за експлуатаційну готовність дороги і будь-які види субсидій та компенсацій.

«Оскільки плата за проїзд буде йти в бюджет і концесіонер її не побачить, ми йому будемо платити плату за експлуатаційну готовність. Концесіонер застрахований в будь-якому випадку, навіть якщо плата за проїзд буде недостатньою», – сказала представник“Украавтодор”.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Водіїв змусять перейти «на літній час»

28 травня 2017, 17:24

В Укравтодорі розповіли про платні дороги на Київщині та Львівщині

3 травня 2017, 17:44

Де в Україні побудують платні автомагістралі

2 травня 2017, 16:18

Укравтодор переходить на капітальний ремонт доріг

25 квітня 2017, 17:53

Останні новини за сьогодні: