Новини / Бізнес / В одній зв'язці з клієнтом
18 лютого 2011, 10:26
Розмір шрифта: А А А

В одній зв'язці з клієнтом

В одній зв'язці з клієнтом, медіа-баєр, рекламодавець, маркетинг, компанії
В одній зв'язці з клієнтом

Портрет ідеального медіа-баєра в поданні рекламодавця

У компанії, яка планує рекламну активність, завжди є вибір — працювати зі ЗМІ безпосередньо або ж залучати медіа-баєра. І, по мірі того, як підприємства вчаться рахувати витрачені гроші, чаша терезів усе частіше схиляється на користь останнього варіанту. Серед переваг тандему замовники називають неупередженість баєрів, глибоке знання ними ринку і готовність працювати на благо клієнта. Щоправда, все це справедливо лише в разі, якщо в професіоналізмі медіа-баєра не виникає сумнівів.

Останнім часом навіть компанії з порівняно невеликими рекламними бюджетами при плануванні маркетингової активності все частіше залучають до співпраці медіа-баєрів. Для великих же підприємств робота в зв'язці з такими фахівцями вже стала звичною практикою. Між тим, на ринку до сих пір немає єдиного розуміння що ж таке медіа-баїнг і яким критеріям повинна відповідати надає такі послуги компанія. Як наслідок, рекламодавці скаржаться, що пропозиція не завжди відрізняється високою якістю. Відповідно до термінології, медіа-баїнг — це функція рекламного управління, що передбачає оптову закупівлю носіїв з наступним продажем пропозицію клієнту найбільш оптимального варіанту розміщення і ціни.

Той факт, що медіа-баєр є незалежним експертом з розміщення в ЗМІ і орієнтується виключно на інтереси клієнта можна вважати одним з головних переваг для потенційного рекламодавця. Цінності медіа-баїнгові додає і той факт, що послуга не передбачає «націнки» на розміщення за ринковою ціною носія, — говорить директор компанії «ОРТ Медіа» Оксана Хьюз. Ця особливість в корені відрізняє медіа-баїнгові компанії від рекламних агентств, розміщення через які найчастіше обходиться дорожче, ніж при зверненні безпосередньо у ЗМІ чи через медіа-баєра. Г-жа Хьюз говорить, що медіа-баїнгові компанії можуть запропонувати замовникам і ряд додаткових послуг, зокрема, зараз дуже восстребовани бонусні програми лояльності. Приміром, баєр бере на себе адаптацію роликів або макетів, логістику рекламних постерів за Україну, контроль їх поклейки і моніторинг на весь період розміщення. Як показує опитування потенційних рекламодавців, перераховані переваги роботи з медіа-баєрами для них вельми цінні.

Начальник відділу реклами мережі супермаркетів «ЕКО-маркет» Юлія Фещенко відзначає, що їхня компанія віддає перевагу співпрацювати з баєрами за проектами, які потребують масштабної рекламної підтримки і припускають покриття великої території Україні. «Ми вважаємо за краще довіритися Медіабайєру, який ретельно спланує рекламну кампанію і раціонально розподілить рекламний бюджет, з огляду на поставлені завдання і цільову аудиторію проекту», — зазначає Юлія Фещенко.

Директор з маркетингу кондитерської компанії «АВК» Олександр Лавров цінує в медіа-баїнгових компаніях, перш за все, комплексність послуг. «Такі компанії можуть надати«повний пакет» — Від розробки медіа-стратегії до аналізу отриманих результатів, що дуже цінно, зокрема, при проведенні масштабних рекламних акцій і проектів, що передбачають покриття кількох регіонів», — говорить він.

Втім, оцінити переваги медіа — баїнгу можна лише працюючи з висококласними компаніями. За словами Юлії Фещенко, при ухваленні рішення про співпрацю з тим чи іншим медіа-баїнгові агентством вони звертають увагу, перш за все, на рівень професіоналізму команди фахівців і якість наданих послуг. Але, як показує практика, гідних пропозицій на ринку не так багато. «Найчастіше недосвідчене агентство намагається продати замовнику абсолютно непотрібний рекламоносій або послугу. Нерозуміння бізнесу клієнта нерідко призводить до безглуздої трати рекламного бюджету компанії», -говорить експерт. Втім, скаржачись на складності вибору, рекламодавці визнають і той факт, що останнім часом взаємини на ринку медіа-баїнгових послуг стають більш відкритими і прозорими.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Кабмін підвищив мінімальні ціни на цукор з вересня

18 січня 2017, 16:45

Останні новини за сьогодні: