Новини / Бізнес / «Укрпошта» провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган
13 квітня 2017, 09:17
Розмір шрифта: А А А

«Укрпошта» провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган

"Укрпошта" провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган, Укрпошта, ребрендинг, логотип, слоган, Ігор Смілянський
«Укрпошта» провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган

Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» провела ребрендінг – оновила логотип та слогани компанії.

Оновлений бренд «Укрпошти» представив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський в ході презентації в Києві.

Розробником нового бренду стала компанія Saatchi&Saatchi зі штаб-квартирою в Нью-Йорку.

Як розповів Смілянський, новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії. “Ці дев’ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо міняти не тільки зміст, але і форму… Слоган – “Головна пошта країни!” та “Здатні дивувати!”. Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою”, – додав топ-менеджер.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Укрпошта відновила оплату комуналки без комісій

16 травня 2017, 17:19

«Укрпошта» ввела послугу бюджетної доставки

11 травня 2017, 10:05

Останні новини за сьогодні: