Новини / Бізнес / Розумний продаж — це головне
13 травня 2014, 10:11
Розмір шрифта: А А А

Розумний продаж — це головне

Розумний продаж - це головне, Олександр Холод, агрохімія, Палестина, добрива
Розумний продаж — це головне

Не всі компанії, зайняті в агрохімічному бізнесі, можуть похвалитися успішним розвитком на ринку. Сучасний клієнт вимагає не просто якісний товар, а цілий комплекс. Надаючи комплексний пакет, а також консультацію, можна домогтися поваги — головного почуття, яке може бути у клієнта.
Знайомтеся: Олександр Холод — успішний керівник, «знаючий» агрохімік, директор шанованою в Україні компанії — «Агріматко».
Олександре, розкажіть про процес становлення на світовому і українському ринку компанії «Агріматко»?
В цілому наше підприємство можна назвати компанією «сімейного типу». Власниками є сім‘я Микдади. Компанія починає свою історію з 1936р. Засновником став Халіль Микдади, його сім’я походженням з Палестини, займалася фермерством. Батько Халіля вирішив дати синові аграрне європейську освіту, тому він навчався в одному з аграрних внз Франції.
Після навчання Халіль повернувся додому в Палестину. Освіта дозволила йому глибше подивитися на спосіб ведення сільського господарства, тепер він знав, основні принципи та поняття рослинництва і міг їх донести своїм співвітчизникам, що він і почав займатися.
Халіль почав консультувати фермерів, паралельно продаючи їм необхідні товари (насіння, добрива, знаряддя праці). Консультувати доводилося багато, так як в Палестині оброблювані площі невеликі і у кожної з них є свій господар.
Як правило, аграрії Палестини і біля прилеглих територій орієнтуються на вирощування овочів. Справа в тому, що овочі в цьому регіоні встигають до того часу, коли в інших настає дефіцит (березень-квітень). Перед фермерами стояло завдання: зібрати якомога більше врожаю з маленького клаптика родючої землі. Саме в цьому їм допомагав Халіль.
Починаючи з 40-х рр. минулого століття, бізнес компанії почав активно розвиватися. Виявилося, що фермери потребують не тільки якісного товару, але і консультації по його застосуванню.
Згодом головний офіс довелося перенести в Йорданію. Після Йорданії представництва відкрилися в Сирії, Ірані, Іраку. Зараз Агріматко може похвалитися офісами в більш ніж 52 країнах світу і 78-річним досвідом роботи.
Халіль як засновник компанії, заклав одну важливу річ. Він сказав: «Якщо ти займаєшся сільським господарством, то займайся тільки ним». Таке твердження стало одним із гасел Агріматко — кожен повинен бути професіоналом своєї справи.
Виходячи з історії створення компанії Агріматко, вималювалася її філософія. Ми продаємо не тільки продукт, ми несемо інновації в сільськогосподарське виробництво — це наша основна мета. Також компанія не займається виробництвом продукції, ми вважаємо, що є фахівці, які роблять якісні товари, а наше завдання їх продати і проконсультувати клієнта.
Ми маємо досвід роботи з аграріями у 52-х країнах світу, тому ми можемо взяти позитивний досвід одних і культивувати його там, де він доречний.
В Україну ми прийшли у 2000 р.
Компанія «Агріматко» в Україні надає клієнтові цілий комплекс: добрива, ЗЗР, техніка та ін Скажіть, який напрямок є пріоритетним у розвитку?
Дійсно, ми надаємо повний спектр послуг у сільському господарстві. Компанія Агріматко в Україні представлена в семи сегментах ринку: це насіння польових культур, овочевих культур, засоби захисту рослин, спеціальні добрива, техніка, краплинний полив і ветеринарія.
Агріматко є світовим лідером серед фахівців в овочівництві, тому стратегічно для нас важливо саме це напрям, який включає в себе насіння, спеціалізовані засоби захисту рослин та спеціальні добрива, а також системи крапельного зрошення.
Також особливу увагу приділяємо ветеринарії. У 2002 р. в Україні відкрився ветеринарний департамент компанії Агріматко. В останні 3 роки цей департамент почав активно розвиватися.
На жаль, тваринницька галузь країни знаходиться не в кращому стані. Тваринництво — це довга інвестиція, і гроші прийдуть не відразу. Щодо розвитку цієї галузі, то можу сказати, що буде стабільність в країні буде і активне зростання тваринництва.
На вашу думку, які препарати і марки добрив найбільш популярні в Україні?
Традиційно серед гербіцидів найпопулярнішими є препарати гліфосатної групи. Дуже активно розвиваються продажу препаратів для захисту сої. У 2014 навіть відчувається невеликий дефіцит коштів для захисту сої.
Серед спеціальних добрив найпопулярнішими залишаються комплексні марки з рівнозначним вмістом макроелементів. Овочівники беруть «спеціалізовані формули» з переважання того чи іншого макроелементи (фосфорно-калійні, калійні, фосфорні марки).
На ринку є безліч формул спеціальних добрив. Так як ми продаємо добрива виробництва Compo і Ліфдрип, то відштовхуємося від їхніх марок.
Що можна запозичити українським реалізаторам та виробникам у зарубіжних колег?
В Україні спостерігається ситуація, коли топові українські агрохолдинги можуть багато чому навчити західних колег. Їх стаж, досвід і засоби дозволяють отримувати хороші врожаї і розробляти нові технології.
Інша справа, що в Україні є сегментація. Між успішними великими агрохолдингами і дрібними господарствами йде великий розрив. Середній та дрібний аграрій намагається запозичити окремі моменти технологій у «старшого брата». Не завжди окремі елементи технології можуть успішно використовуватися без певної комплексної системи і послідовності.
Дрібні фермери часто дивують незнанням. Одним словом, інтенсивні системи обробітку і інновації — це не для них.
Ще раз можна повторитися, що мета Агріматко — донести знання і вміння пересічному аграрію. Ми можемо допомогти всім бажаючим, лише б вони цього хотіли і прагнули до поліпшення. Ми не вчимо, вчать в інститутах та університетах, ми підказуємо і консультуємо.
Працює «сарафанне радіо» серед аграріїв?
«Сарафанне радіо» працює особливо добре, коли один фермер бачить хороший результат у свого сусіда. Звичайно, таке «сарафанне радіо» в першу чергу працює на імідж компанії.
Як ви оцінюєте перспективу розвитку спеціальних добрив в Україні?
Перспектива величезна. Україна — аграрна країна. Це просто змушує розвиватися в агрохімічному бізнесі. Безсумнівно, негативна політична ситуація в країні відіб'ється на ринку, але його подальше зростання сумнівів не викликає.
Чи вважаєте Ви, що революційні зміни, які відбулися, позитивно вплинуть на агрохімічний бізнес в Україні?
Якщо говорити про 2014 р, то він «продажний» вже підходить до кінця. Після революційних змін ми відчули спокій, так як припинилося обмеження ринку. Якщо ще внести деякі зміни, то ринок буде конкурентоспроможним і розвиваються. Зокрема, необхідно адаптувати законодавство до західними мірками, це допоможе вирішити багато внутрішні проблеми.
Зростання курсу долара дуже сильно вплинув на ціни. Доводиться знаходити компроміси, і «тримати ринок». Склалася негативна ситуація в країні відкотила ринок у розвитку на 1-2 роки тому. Від багатьох планів на 2014 р довелося відмовитися.
Як вплине на вашу роботу вступ України до асоціації з ЄС?
Агріматко продає препарати світових брендів, які успішно продаються в Європі, тому в нашій компанії особливих проблем не буде.
Підтримує вас ваша материнська компанія?
Так, підтримку ми отримуємо. Без неї було б непросто. На сьогодні жодна людина з компанії не пішов і заробітні плати залишилися на колишньому рівні.
Які плани на новий вегетаційний сезон? Чи плануєте ви розширення своєї лінійки?
Розширення планували, але переформатування влади сповільнило реєстрацію новинок. Коли ми зможемо їх ввозити і продавати — невідомо. Ми віримо, що в наступному році розвиток відновиться.
Розмовляли Дмитро Гордейчук, Антон Крючков

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Через проблеми з посівною в Україні очікується чергове зростання цін

17 березня 2015, 08:09

Україна є однією із найнебезпечніших країн для журналістів

16 грудня 2014, 16:22

Останні новини за сьогодні: