Новини / Бізнес / Жіночі стартапи. Що веде до успіху?
19 квітня 2012, 19:00
Розмір шрифта: А А А

Жіночі стартапи. Що веде до успіху?

Жіночі стартапи. Що веде до успіху?, жінки, стартапи, електронна комерція, iForum
Жіночі стартапи. Що веде до успіху?

На сьогодні жінки пробують себе на різних професійних теренах і досягають помітних успіхів. Серед них багато впливових політиків і фінансистів, учених і людей творчості. Інтернет-бізнес також не став виключенням, але швидше навпаки, великим майданчиком для різноманітної діяльності, а також створення та просування своєї справи — стартапа, який жінки з легкістю освоюють.

Відомо, що в штабах таких великих браузерів як Mozzilla, Yahoo! і багатьох інших світових імен, розробок і компаній, керівні посади належать особам прекрасної статі. Але це все високий пілотаж, скажите ви. А з чого жінці почати стартап? Які галузі зараз перспективні? І чи реально досягти успіху взагалі? Відповідями на ці та інші питання в рамках IV форуму інтернет-діячів iforum, на якому вдалося побувати кореспондентові ВКурсе.ua, поділилася Олена Попова — засновник проекту Startup Women, що є віртуальним бізнес-інкубатором, а також спільнотою та майданчиком-комунікатором для жінок-підприємців у сфері Інтернет.

Для початку трохи статистики. «70% товарів і послуг в мережі замовляються жінками; 66% — жіночий сегмент в соціальних мережах; 65% — жіноча аудиторія Рунета», — зазначила Олена. З цього та інших досліджень випливає, що найбільш активним, динамічним, зацікавленим і відкритим для комунікації користувачем інтернету є саме жінки, які на противагу чоловікам не прив‘язані до одного виробника або товару, що особливо на руку фахівцям електронної комерції, що представляють виробників і розуміють наскільки важливо мати підхід і тримати в постійній зацікавленості жіночий сегмент інетернету. Це повинні взяти на озброєння і жінки-підприємці.

Ще одна вперта цифра, яку привела Олена Попова, що 43% жінок-менеджерів незадоволені своєю роботою, що багато в чому є відправною точкою для завершення невдалої кар’єри і заснування жінкою стартапу.

Серед найбільш перспективних на сьогодні напрямків інтернет-підприємництва були відзначені такі давно підкорені жінками сфери офлайн, як: маркетинг, PR, реклама, фінанси, дизайн, мода і т.д. Успішними й такими, що отримали локальну та міжнародну популярність жіночими стартапами стали Nasty Gal — онлайн-магазин вінтажного одягу, Learn Vest — сервіс і портал про управління фінансами з 1 млн користувачів і Fashism.com — додаток для трансляції модних look'ів та збору порад.

Тобто все починається з актуальної, цікавої, а головне геніально простої ідеї.

Для тих, хто надихнувся цими прикладами необхідно відзначити, що, на жаль, лише 2,5% жіночих проектів отримує інвестиції швидко. Для пошуку потенційних інвесторів та залучення інвестицій Анна Попова, яка сама є інвестором у високотехнологічні проекти, радить створити єдиний інвестиційний фонд своєї організації та підказує схему за якою будує свою роботу при створенні будь-якого проекту: 30% — особистий внесок у проект, 70% — інвестиції.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Останні новини за сьогодні: