Новини / Бізнес / Життя і смерть ЗМІ в Інтернеті
20 квітня 2012, 16:19
Розмір шрифта: А А А

Життя і смерть ЗМІ в Інтернеті

Життя і смерть ЗМІ в Інтернеті, іforum, Антон Носик, інтернет-ЗМІ, контент, пошукові системи
Життя і смерть ЗМІ в Інтернеті

На iforumі, який минулому 17 квітня в Києві,  Антон Носик — відомий старпап-менеджер і блогер, розповів про минуле, сьогодення і майбутнє інтернет-видань.

Інтернет-ЗМІ ведуть свою офіційну історію, починаючи з 1994 року, коли з'явилися такі гіганти, як CNN і BBC. Саме ці компанії побачили в «молодому» ще тоді Інтернеті багате майбутнє. І не помилилися. На відміну від гравців на російському і українському медіа-ринках, які вважали Інтернет «незрозумілим середовищем» і думали виключно «про бабло, яке можна напхати в кишені тут і зараз». Віддавши перевагу традиційним видам ЗМІ, вони запізнилися на 6-7 років з початком інтернет-діяльності. І лише на початку 2000-х на арену вийшли такі онлайн-видання, як РБК, Газета.Ru, lenta.ru, і деякі інші.

І якщо на зорі свого існування позиції лідерів займали великі виробники контенту, то з часом вперед вийшли так звані контент-агрегатори (наприклад, google news yahoo news), які мають сотні мільйонів відвідувань в день по всьому світу завдяки тому, що в їхніх руках — сервісні і пошукові системи.

Ця тенденція продовжується і зараз. Тільки лідерство перейшло до соціальних мереж. Кількість користувачів Facebook стрімко наближається до 1 млрд. людей, не відстає і російська версія ВКонтакте (30 млн. користувачів).

Загалом, резюмував Антон Носик, за 4-5 років на ринку інтернет-видань відбувається повна зміна лідерів. І така тенденція буде зберігатися.

Говорячи про майбутнє, експерт відзначив, що позиції лідерів незабаром займуть виробники мобільного контенту. За прогнозами фахівців, через 2 роки кількість користувачів Інтернету подвоїться, з них половина користувачів будуть заходити в Інтернет з мобільного телефону.

Відповідаючи на питання журналістів про те, чи повернуть собі виробники контенту лідерні позиції на ринку, Антон Носик відповів: «Їм би дуже цього хотілося, але не вийде. Адже у посередників великі контракти з такими корпораціями, як google, Amazon та ін»

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

В МОН хочуть створити якісний навчальний контент

18 травня 2016, 10:36

Автоматизація в контекстній рекламі. Досвід компанії «Ольшанський і партнери»

28 квітня 2016, 08:11

Останні новини за сьогодні: