Новини / Економіка / FinTech-компанії розповіли, як поліпшити роботу банків
25 грудня 2019, 07:33
Розмір шрифта: А А А

FinTech-компанії розповіли, як поліпшити роботу банків

FinTech-компанії розповіли, як поліпшити роботу банків, банк, віддалена ідентифікація клієнтів, транскордонні платежі
FinTech-компанії розповіли, як поліпшити роботу банків

Одними з першочергових пріоритетів для комерційних банків в Україні повинно бути введення віддаленої ідентифікації клієнтів, зокрема, транскордонні платежі.

Про це свідчать результати опитування українських банків і фінтехкомпаній, проведеного агентством USAID, повідомляє Finance.UA.

За даними видання, Фінтех для комерційних банків виділяє наступні ТОП-5 пріоритетів, які повинні посприяти автоматизації та оновленню:

  •  кібербезпека;
  •  дистанційна ідентифікація клієнта;
  •  аналіз даних для запобігання шахрайства;
  •  інтерфейси взаємодії з клієнтом;
  •  автоматизація / підтримка процесу прийняття рішень.

У той же час, серед найпривабливіших нових послуг, які не надаються або мало представлені на українському ринку, фінтехкомпаніі називають:

  •  транскордонні платежі для малого і середнього бізнесу та фізичних осіб;
  • надання цифрових фінансових послуг особам, які не мають традиційних банківських рахунків;
  •  електронне виставлення рахунків.

Нагадаємо, результати стрес-тестування підтвердили, що за базовим сценарієм українські банки не стикаються з труднощами. Достатність капіталу фінустанов в прогнозному періоді зростає майже на 10% завдяки доходам.

Однак навіть за базовим сценарієм у 11 банків виникає потреба в додатковому капіталі. У гривневому еквіваленті ця потреба оцінена в 35,3 млрд грн, її формують переважно Ощадбанк і Укрексімбанк.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
    Ви не авторизувались.
    Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
    ваш коментар:

    Читайте також:

    Останні новини за сьогодні: