Новини / Економіка / Ринок легкових авто України за 3 міс. прискорив темп приросту до 35% за рахунок активного березня
3 квітня 2017, 18:43
Розмір шрифта: А А А

Ринок легкових авто України за 3 міс. прискорив темп приросту до 35% за рахунок активного березня

Ринок легкових авто України за 3 міс. прискорив темп приросту до 35% за рахунок активного березня, легкові автомобілі, український авторинок, Renault
Ринок легкових авто України за 3 міс. прискорив темп приросту до 35% за рахунок активного березня

Продажі нових легкових автомобілів у березні 2017 року виросли на 43% порівняно з березнем 2016 року — майже до 7 тис. автомобілів, повідомляє AUTO-Consulting.

«Зростання продажів відзначений у переважної більшості брендів, а окремі компанії змогли подвоїти або навіть потроїти продажі. Така активізація авторинку в березні дає дуже позитивний сигнал. За підсумками трьох місяців продажі зросли на 35%, а динаміка тільки збільшується», — відзначають експерти.

Лідером українського авторинку в березні знову стала Renault, якій вдалося збільшити продажі на 57% до лютого-2017, до 830 од. (частка ринку – 11,87%), а Toyota в березні піднялася на друге місце з п‘ятого у лютому з приростом продажів у 2,4 рази, до 775 од.

На третє місце вийшли KIA (у лютому – четверте), збільшивши продажі на 72,6% — до 568 автомобілів.

Четверта позиція у Volkswagen (проти другої в лютому), на п’ятій позиції — Hyundai (третє місце в лютому), шоста у Skoda.

«Всі бренди з топ-10 нарощували продажі, але динаміка ривка у всіх була різною», — констатує AUTO-Consulting.

У преміум-сегменті BMW у березні змогла зайняти 4,7% українського авторинку і зайняти восьме місце рейтингу.

«В кроці від топ-10 перебувають і Mercedes-Benz і Audi, що ще раз підтверджує стрімке повернення на ринок покупців в преміум-класі», — наголошується в повідомленні.

У той же час, за оцінками аналітиків, в бюджетному сегменті поки тенденція не настільки райдужна — зростання продажів окремих брендів є, але такої потужної динаміки повернення покупців поки немає.

«І зовсім погано себе почувають дилери китайських автомобілів. За винятком Chery, інші китайські марки, можна сказати, представлені на ринку вже епізодично», — зазначає компанія.

Згідно з оприлюдненою аналогічної статистикою асоціації «Укравтопром», в січні-березні ринок легкових авто зріс на 38% до аналогічного періоду минулого року, до 16,956 тис. од. (за підсумками двох місяців темп приросту становив 31%), а в березні зареєстровано 7,278 тис. нових авто (на 48% більше, ніж у березні-2016).

«Це максимальний результат, зафіксований з початку року, що свідчить про поступове відновлення споживчої активності на ринку нових легкових авто», — констатують в асоціації.

При цьому першу і другу сходинку рейтингу, за даними «Укравтопрому», займають Renault і Toyota з продажем відповідно 829 і 790 автомобілів, а на третю сходинку асоціація вивела Volkswagen з результатом у 594 авто і приростом в 2,1 рази порівняно з березнем-2016. При цьому найбільш продаваним автомобілем цієї марки став Tiguan.

KIA, збільшила продажі в 2,3 рази (до березня-2016), посіла четверту позицію в рейтингу асоціації з показником 570 проданих авто, в тому числі 431 проданих авто — KIA Sportage, який став найбільш продаваним авто в березні на авторинку.

Як повідомлялося, ринок нових легкових авто в Україні за даними AUTO-Consulting в 2016 році виріс на 39% порівняно з 2015 роком – до 64,478 тис. од., «Укравтопром» оцінив приріст у 41% — до 65,562 тис. од.

На поточний рік первинні прогнози експертів припускають 25-30%-ний приріст авторинку.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Українці відвертаються від «ЗАЗ»

4 березня 2017, 16:28

В Україні набирає обертів виробництво автомобілів

13 лютого 2017, 16:37

Останні новини за сьогодні: