Новини / Події / У Китаї почали популяризувати українські продукти
14 квітня 2017, 17:01
Розмір шрифта: А А А

У Китаї почали популяризувати українські продукти

У Китаї почали популяризувати українські продукти, Китай, продукти харчування, українське виробництво
У Китаї почали популяризувати українські продукти

У березні 2017 року в Китаї вийшов у світ спеціальний номер журналу «Food to China», присвячену продуктам харчування українського виробництва.

Ініціаторами цього стали Асоціація Імпортерів Продуктів Харчування, консалтинго-логістична компанія Fialan і Посольство України в Китаї. Вони поставили перед собою амбітну мету — популяризувати і активно просувати українські продукти харчування в Китаї.

Радник-посланник посольства України в КНР, торговий представник України в Китаї Віктор Танасійчук сподівається на допомогу місцевих ЗМІ, так як китайський бізнес має лише загальне уявлення про можливості співпраці з Україною.

Дипломат також назвав три основні перешкоди у розвитку торговельних відносин українського АПК з Китаєм:

1. Технічні бар'єри. Узгодження санітарних і фітосанітарних вимог китайської сторони при експорті відповідних продуктів, що є критичними для повноцінної торгівлі.

2. Питання логістики. Існуючий логістичний комплекс є недостатнім і неефективним для масштабного товарообігу з Китаєм, потреби якого ростуть з кожним днем.

3. Необхідність пошуку нових форм у просуванні продукції на китайський ринок.

 «Фактично, вся продовольча продукція, яка вирощується або виробляється в Україні, є надзвичайно смачною, якісної і досить недорогий. Тому хотілося б привернути увагу китайських партнерів до широкої групі українських харчових продуктів, які неодмінно сподобаються китайським споживачам», — сказав Віктор Танасійчук.

У свою чергу директор офісу Fialan в Китаї Роман Кривошеєв назвав Китай одним з найбільших у світі споживачів іноземних продуктів харчування.

«Враховуючи, що населення Китаю становить понад 1 мільярд 300 мільйонів чоловік, де середній клас займає досить велику частку і, має хорошу купівельну спроможність, можна стверджувати, що зараз ситуація для виходу українських виробників на ринок Китаю-найбільш підходяща», — зазначив експерт і додав, що Китай відчуває дефіцит цілого ряду товарів, і в першу чергу — це продукти харчування.

 «На жаль, в Китаї дуже мало знають про Україну і тим більше про українських продуктах харчування. Ми зіткнулися з цією проблемою кілька років тому, коли почали просувати товари українського виробництва в Китаї. Усвідомивши це, спільно з нашим партнером – Китайською Асоціацією Імпортерів, вирішили видати журнал про українських продуктах харчування, заручившись підтримкою МЗС України та Посольства України в Китаї. Цільовою аудиторією цього журналу є китайські компанії, які працюють з імпортними продуктами, тому інформація потрапить безпосередньо до потрібних адресатів. Ми впевнені, що видання журналу «Food To China» про Україну спричинить за собою зростання інтересу до нашої країни з боку китайських партнерів», — резюмував Роман Кривошеєв.

Цікаво, що основними товарами українського експорту продовольства в Китай є соняшникова олія, борошно, цукор і інша агропродукція.

Згідно з даними Держстату, в 2016 році Україна експортувала в Китай 82,09 тис. тонн борошна на $16,55 млн. Ці напрямки надто сконцентровані, в той час як, в Україні існує велика кількість готових до вживання продуктів харчування. Як правило, ми експортуємо харчова сировина, віддаючи при цьому виробничу частину іншим країнам, замість того, щоб створювати надбавочную частина продукту, створювати нові робочі місця та сплачувати податки в Україні.

Що стосується готових продуктів, то безсумнівним лідером з експорту з України в Китай є українські мінеральні і газовані води. За 2016 рік Україна поставила в КНР понад 1,9 тис. тонни газованої води. На другому місці йде українське пиво із солоду (майже 1,8 тис. тонн). Замикають трійку лідерів кондитерські вироби. За підзвітний період на ринок Китаю було поставлено 1,4 тис. тонн кондитерських виробів з цукру без вмісту какао) і 643 тонни шоколаду.

Також Україна наповнює китайський ринок виноградними винами, хлібобулочними виробами, пластівцями, соками, горілкою, варенням, ковбасою, морозивом та ін. На жаль, українські виробники поки що не дуже активно просуваються на китайський ринок.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Китайські інвестори планують впровадити в Україні проекти з виробництва енергії з відходів

30 травня 2017, 19:25

Україна збільшила імпорт продуктів в країни ЄС

23 травня 2017, 17:26

Останні новини за сьогодні: