Новини / Події / Події на Майдані «псують» інтернет-торгівлю
12 грудня 2013, 17:24
Розмір шрифта: А А А

Події на Майдані «псують» інтернет-торгівлю

Події на Майдані "псують" інтернет-торгівлю, інтернет-торгівля, акції протесту, попит
Події на Майдані «псують» інтернет-торгівлю

Перші дні демонстрацій на Майдані спровокували сплеск продажів у вітчизняних інтернет-магазинах, однак зараз спостерігається падіння попиту, повідомляють експерти.
«Спочатку обсяги онлайн-продажів зростали: за рахунок великого попиту на намети, каремати, інструменти, ковдри і т.п. Але потім ситуація змінилася. Інтернет-магазини не почали відмовлятися від реклами — як вони роблять зазвичай у грудні (в цей час люди активніше роблять покупки під новорічні свята, і торговці не справляються з кількістю замовлень). Зараз жодна з рекламних кампаній не зупинена, це означає, що обсяги замовлень магазинів перебувають не на підвищеному «передсвятковому» рівні, а на листопадовому», — розповів комерційний директор Ukr.net Роман Скрипник.
Підтвердили спад продажів і самі онлайн-торговці. «Попит на товари впав в рази — найбільше у великих містах: в регіонах зниження теж є, але незначне. Ми сприймаємо це як відкладений попит, і сподіваємося надолужити обсяги на новорічних продажах», — зазначив комерційний директор Gold.ua Євген Павленко.
На зниження інтернет-продажів скаржаться і онлайн-підрозділи традиційних магазинів. «Співробітники бутиків обдзвонюють клієнтів або відправляють sms-повідомлення з пропозицією надіслати на електронну пошту фотографії одиниць відповідних розмірів. Близько 60% наших клієнтів зазвичай спочатку заходять на сайт, а потім особисто відвідують магазин. І все одно інтернет-продажі на початку грудня впали в два-три рази», — повідомив директор інтернет-продажів Helen Marlen Group Олексій Кавицький.
Єдиним порятунком інтернет-продажі стали для мереж магазинів, територіально розташованих в епіцентрі народних хвилювань. «У нас 9 магазинів розташовані в центрі Києва, ситуація там зараз катастрофічна. Зате інтернет-торгівля стабільно зростає. Взагалі ж, якщо ситуація з Майданом не зміниться, ми недорахуємося 20% виторгу за підсумками року», — спрогнозував операційний директор ARGO Денис Федасом.
Торговці по-різному реагують на проблеми з продажами. «Ніяких додаткових знижок та акцій для підвищення продажів ми не плануємо. Є чітка стратегія ціноутворення для всієї компанії, вона не змінюється за локальних проблем», — сказав «Вістям» менеджер по розвитку території Україна, Росія Adidas Group Богдан Гречний.
Хоча ряд магазинів все-таки постарається звернути на себе увагу за допомогою додаткових знижок. «У нас тільки що закінчилася двотижнева акція 20-30-40, де на другу річ надавалась знижка в 20%, на третю 30%, на четверту 40%. А з 24 грудня ми запустимо розпродаж, в ході якої знижки на колекцію осінь-зима будуть досягати 50%», — повідомила нам директор роздрібної мережі O STIN Анна Савельєва.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

На ринку насіння зростає попит на соняшник

17 жовтня, 13:44

Українці почали скуповувати золото

17 жовтня, 12:21

Акції Мрії за тиждень впали на 37%

13 жовтня, 16:40

Останні новини за сьогодні: