Новини / Події / Акцент на якість: в Укрпошті провели тренінги для майже 11 000 працівників
29 травня 2017, 18:11
Розмір шрифта: А А А

Акцент на якість: в Укрпошті провели тренінги для майже 11 000 працівників

Акцент на якість: в Укрпошті провели тренінги для майже 11 000 працівників, Укрпошта, якість обслуговування, тренінги
Акцент на якість: в Укрпошті провели тренінги для майже 11 000 працівників

Укрпошта трансформується та впроваджує систему управління якістю обслуговування клієнтів. За січень-квітень цього року провели навчання для майже 11 000 працівників на 585 тренінгах та навчальних заходах.

Введені нові стандарти спілкування з відвідувачами, проводиться навчання персоналу, а також контроль якості роботи поштових відділень.

З початку року в Укрпошті вибудовується системна робота з навчання та розвитку персоналу за програмами «ДНК сервісу Укрпошти», «Управління сервісом поштових відділень» та іншими. Під час цих програм слухачі отримують навички продажу поштових і фінансових послуг, детально аналізується алгоритм роботи з клієнтом на робочому місці.Крім того, проводиться телефонне опитування клієнтів про якість обслуговування у відділеннях поштового зв'язку. На основі телефонного опитування і відсутність скарг на якість обслуговування формується рейтинг відділень та запроваджено конкурс «Зірки якості обслуговування клієнтів».

Кращі відділення переможці конкурсу отримують матеріальне заохочення. Пілотний проект стартував у вересні 2016 року в Києві. Зараз до нього приєдналися Дніпро, Львів, Харків, Одеса. Пізніше система управління якістю обслуговування клієнтів буде поширена і на інші міста України.«Ми знаємо, що ще є проблеми з сервісом. Проводимо різні навчальні заходи для працівників, оцінку роботи відділень, опитування клієнтів щодо якості обслуговування. Впевнений, що це покращить результати роботи, а там, де не буде прогресу, будемо міняти персонал. Головна мета — відмінний сервіс. Ми до цього йдемо, мотивуємо людей працювати краще. До того ж середня зарплата в 2016 році зросла на 30%, а в першому кварталі 2017 ще на 21,2%», — зазначив в. о. генерального директора ВАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Нагадаємо, Укрпошта запустила доставку готівки з банківських карт додому.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Укрпошта відновила оплату комуналки без комісій

16 травня 2017, 17:19

«Укрпошта» ввела послугу бюджетної доставки

11 травня 2017, 10:05

«Укрпошта» провела ребрендінг: як змінили логотип і слоган

13 квітня 2017, 09:17

Останні новини за сьогодні: