Новини / Події / Українські виробники чаю виграють від конфлікту з Росією
6 травня 2014, 17:31
Розмір шрифта: А А А

Українські виробники чаю виграють від конфлікту з Росією

Українські виробники чаю виграють від конфлікту з Росією, покупець, чай, бойкот, російські товари, Unilever
Українські виробники чаю виграють від конфлікту з Росією

Продажі в роздробі продовжують падати і боротьба за покупця посилюється. У той же час, українські виробники збільшують частку ринку за рахунок бойкоту російських товарів, також за рахунок подорожчання всього імпорту.

Продажі в роздробі продовжують падати і боротьба за покупця посилюється. У той же час, українські виробники збільшують частку ринку за рахунок бойкоту російських товарів, також за рахунок подорожчання всього імпорту. Показовим є ринок чаю, на якому російським компаніям належить значна частка ринку. Чай важко назвати продуктом українського виробництва, навіть якщо він фасується в Україні. На ринку присутні також великі міжнародні компанії.

Найбільший продавець чаю в Україні — компанія Unilever, з часткою ринку близько 15% (ТМ Lipton та «Бесіда») — практично всю продукцію поставляє зі свого російського заводу, повідомляють в Українській Асоціації постачальників торговельних мереж. Хоча раніше чай Lipton поставлявся з Польщі. Друге місце з продажів у грошовому вимірі займає російська компанія «Орімі Трейд» з часткою ринку близько 14% і торговими марками Greenfield і «Принцеса Нурі». Якщо додати, що в п‘ятірку найбільших продавців чаю в Україні входить ще одна компанія з Російської Федерації, то стає зрозуміло, що купити в роздріб продукцію не російського виробництва представляється складним завданням.

За даними виробників, продаж чаю російського виробництва впав в цілому на 20%. У західних і центральних регіонах падіння склало від 40 до 60%. Нерідко відбувається повернення товарних залишків, як через відсутність попиту, так і у зв’язку з позицією власників роздрібних магазинів. За інформацією виробників ряд торгових мереж вже готовий повністю відмовитися від продукції даної групи, виробленої російськими компаніями або на російських заводах. В якості альтернативи рітейлери пропонують змінити логістику і постачати продукцію з інших країн. Деякі імпортери, як крайнього варіанту, припускають припинити поставки з Російської Федерації і продавати тільки чай, який вони фасують в Україні.

Свідченням загостреної боротьби за полиці українських супермаркетів є погіршення викладки і зменшення місця на полиці під продукцію російського походження. Якщо раніше чаї відомих торгових марок займали кращі місця, то тепер вони спустилися вниз. За словами представника однієї з торгових мереж раніше за їх гарячої лінії надходило кілька дзвінків в день з питанням про походження товару, а тепер телефон не замовкає.

Ще одним показником боротьби за покупця є рекламна активність. У квітні на екранах телевізорів з‘явилася реклама чаю Greenfield, яка стверджує, що цей чай є українським. Хоча фахівцеві важко в даному продукті знайти щось українське, крім штрих-коду та країни реєстрації ТМ. Через кілька днів після виходу ролика з’явилася і телевізійна реклама чаю Batik, який дійсно виробляється в Україні. В цей же час у роздробі з'явилися листівки з переліком ТМ чаю російського походження, які на думку гравців ринку, поширюються українськими виробниками з метою витіснити конкурентів.

Притому, що ринок чаю серйозно «просів», в українських компаній-виробників спаду продажу не спостерігається. Таким чином, відбувається перерозподіл частки ринку на користь українського товаровиробника.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Користь липового чаю

26 березня 2017, 10:48

На що українці витрачають зайві гроші

24 лютого 2017, 10:23

На що українці почали витрачати менше коштів?

23 лютого 2017, 11:58

Українці втратили настрій на великі покупки

21 лютого 2017, 16:24

Останні новини за сьогодні: