Новини / Досвід / Кур'єрська доставка по Києву Пріоріті Експресс
22 травня 2014, 09:02
Розмір шрифта: А А А

Кур'єрська доставка по Києву Пріоріті Експресс

Кур'єрська доставка по Києву Пріоріті Експресс, кур'єрська доставка, кур'єрська доставка по Києву, Пріоріті Експресс, Priority Express, служба кур'єрської доставки по Києву, кур'єрська служба для інтернет-магазинів, точка самовивозу для магазину
Кур'єрська доставка по Києву Пріоріті Експресс

Досвідом створення бізнесу з кур‘єрської доставки, поділилася Вікторія Бетманова, директор з маркетингу компанії Пріоріті Експресс. Наша бесіда вийшла дуже відкритою і цікавою, редакція ВКурсе.ua дякує Вікторії за докладні відповіді на наші запитання.

У чому особливість надаються вами послуг кур’єрської доставки по Києву в порівнянні з іншими кур‘єрськими службами?

Головна особливість Priority Express полягає в тому, що наша компанія спеціалізується тільки на обслуговуванні інтернет -магазинів. Це принципова відмінність від інших кур’єрських служб, велика частина яких займається всім потроху — доставками ділової кореспонденції, вантажів, перевезеннями. Для них доставка покупок з інтернет-магазинів покупцям — просто ще один спосіб забезпечити завантаження своїх кур‘єрів і, таким чином, оптимізувати свої витрати.

Але в кожному сегменті є своя специфіка і свої вимоги, і часто вони суперечать один одному. Важко бути кращим, якщо намагаєшся робити відразу все. А ми хочемо бути кращими саме у своєму сегменті, тому Priority Express усвідомлено займається обслуговуванням тільки інтернет-торгівлі. Це дозволяє сконцентруватися на головному і надавати клієнтам послуги, які в інших службах буде отримати або дорожче, або важче.

Крім того, саме через фокусування на цьому бізнесі Priority Express надає інтернет-магазинам, крім кур’єрської доставки, цілий ряд інших специфічних послуг, затребуваних саме для інтернет-торгівлі. Наприклад, оренда точки самовивозу, комплектація і упаковка замовлень, зберігання на складі ответветственного зберігання. Наші партнерські компанії (Priority Marketing, Priority Design) можуть вирішити питання з рекламою, участю у виставках, друк поліграфії, створенням сайту, налаштуванням інтернет-магазину для прийому платежів — загалом, ми можемо забезпечити підприємців в області інтернет-торгівлі на будь-якому етапі роботи їх бізнесу.

Які послуги вашої служби кур‘єрської доставки користуються найбільшим успіхом і чому?

Ми намагаємося розвивати кілька напрямів. Крім власне кур’єрської доставки гарним попитом користуються послуги складського зберігання і точки самовивозу для магазинів.
Ринок інтернет-торгівлі дуже динамічний — безумовно, є лідери, гіганти такі як Розетка, але основна частина магазинів — це невеликі компанії, буквально з декількох людей. До точки самовивозу пред‘являється ряд вимог, що відрізняють її від просто офісу. Вона повинна бути розташована в зоні крокової доступності від станції метро, що б було зручно дістатися; мати достатню площу для зберігання товару, умови для примірки (якщо це одяг або взуття); там постійно повинен знаходиться співробітник, готовий віддати замовлення; час роботи такої точки має бути максимально довгим — що б було зручно забирати замовлення після робочого дня або до нього; бажано — робота і у вихідний день. Не у всіх є можливість організувати повноцінну точку самовивозу — а у нас є. Тому підприємець може орендувати офіс або склад десь на околиці в промзоні, або взагалі вести бізнес з дому, але при цьому працювати з нами і мати нормальну точку самовивозу прямо на Петрівці.

Яка кількість доставок по Києву одночасно в перебігу робочого дня ваша компанія здатна здійснити?

Якийсь фіксованою цифри — наприклад, ось 500 замовлень ми доставимо, а 505 вже немає — не існує. Насправді арифметика дуже проста — піший кур’єр може доставити 10-15 замовлень на протязі робочого дня. Ця цифра залежить від того, наскільки грамотно спланований його маршрут, наскільки «вдало» по маршрутах розташовані адреси доставок, навіть від того, яка ситація в місті з пробками на сьогодні, але в цілому показник саме такий. Загальний обсяг доставок, що служба може обробити, визначається вже кількістю кур‘єрів. У нас є кадрове «ядро», яке виконує замовлення, плюс кадровий резерв для покриття раптового збільшення обсягу замовлень (наприклад, перед Новим Роком, хоча є й інші сезонні коливання). Якщо технологія відпрацьована — то вона просто масштабується залежно від отриманих замовлень.

Зростання кількості доставок йде своєрідними стрибками — важким було вийти на планку 100 замовлень на день, друга сотня далася легше. Зараз стоїть завдання вийти на 500 в день, але це вже залежить не стільки від кур’єрів, скільки від роботи продавців і ситуації в країні.

Що ви робите для того, щоб підвищити впізнаваність вашої кур‘єрської служби?

Для одержувачів замовлень — ми просто служба доставки, яка привезла замовлення того магазину, де вони зробили покупку. Якесь особливе брендування могло б вводити в оману клієнтів інтернет -магазинів, тому ми намагаємося цього уникати. А для наших замовників найважливіше — умови роботи і сервіс, який ми надаємо. Це запам’ятовується набагато краще і надійніше, ніж зовнішня айдентика.

Чи доводилося вам стикатися з плинністю кадрів? Як вирішувати проблему?

Ця проблема є у всіх кур‘єрських служб. Курьер — робота щодо малокваліфікована і, відповідно, малооплачувана. А будь-яка малооплачувана робота означає високу плинність кадрів .

У нас ротація кур’єрів не перевищує 20% на рік. Кур‘єри працевлаштовані, виплата зарплат відбувається щотижня, без затримок, ну і її рівень досить високий в порівнянні з середньою на ринку.

Атмосфера в офісі дружна, до кур’єрам досить шановливе ставлення — тому, якщо комусь потрібно піти на сесію або взяти незаплановану відпустку, ми дізнаємося про це заздалегідь і можемо успішно вирішувати всі питання. Кур‘єри, в свою чергу, теж завжди йдуть на поступки — наприклад, якщо клієнт просить доставити замовлення вже в не робочий час.

Крім того, ми намагаємося формувати кадровий резерв, дбайливо ставитися до кур’єрів і вчасно попереджати пікові навантаження, що б маршрути не залишалися без кур‘єрів.

Скільки грошей необхідно для відкриття кур’єрської служби вашого рівня?

Складне питання. По-перше, ми вже не на тому рівні, на якому відкривалися, і для відкриття служби на нашому рівні знадобилася б інша сума ніж та, з якою ми стартували.

По-друге, ситуація швидко змінюється, і не завжди на краще, тому, наприклад, укластися в той бюджет, який був актуальним з рік чи два тому, зараз навряд чи буде можливо.

По-третє, скільки власників — стільки і уявлень про те, який саме бізнес їм потрібен і скільки потрібно на нього витратити.

Чужий досвід тут може слугувати хіба що якимось загальним орієнтиром.

Якщо спробувати такий орієнтир задати на цей момент, то, мабуть, для старту краще мати можливість витратити близько приблизно 200-250 тисяч гривень. Приблизно чверть піде на сайт, на його просування, на рекламу і маркетинг.

Половина залишку — на створення робочої інфраструктури — комп‘ютерне обладнання та базу даних для обліку замовлень, маршрутів і взаєморозрахунків з партнерами. Решта — пошук і навчання персоналу.

Краще, що б вже на момент початку проекту в штаті були люди з досвідом роботи в доставці. У кожному разі, бюджет бюджетом, але головне — це бажання і вміння, одними грошима тут не обійдешся.

Що на початковому етапі вимагає великих інвестицій: обладнання чи фахівці?

Найдорожче коштують люди. Це універсальне правило, причому для будь-якого бізнесу і на будь-якій стадії розвитку. Просто не всі це розуміють, але життя швидко розставляє все по місцях, ну або бізнес просто припиняє своє існування. Це не означає, що в устаткування не потрібно інвестувати — це означає, що якщо немає хорошої грамотної команди, ніякі інвестиції не допоможуть компенсувати її відсутність.

Наша специфіка полягає в тому, що спілкування з клієнтами та замовниками займає, напевно, 80 відсотків всього часу. Ми приймаємо замовлення від магазинів, обговорюємо питання упаковки і комплектації, зідзвонюємося з одержувачами і погоджуємо деталі доставки… Дзвінків багато. Тому дуже важливо, щоб кур’єри були ввічливі; менеджери з прийому замовлень — уважні до запитів; менеджер, що займається аналізом і поліпшенням якості обслуговування клієнтів — намагався прислухатися до бажань клієнтів. Для менеджерів з продажу телефон — взагалі основний робочий інструмент. Ми намагаємося з‘ясувати, що саме клієнт не може одержати в інших службах і запропонувати йому оптимальне рішення.

Що важливо враховувати при виборі приміщення під оренду офісу або складу для кур’єрської служби? Як рішення приймали ви?

Під оренду офісу та складу вимоги відрізняються. Але для нас важливо, що б до нас було зручно добиратися кур‘єрам і клієнтам, що б приміщення було розташоване у транспортної розв’язки, і було однаково зручно їхати з обох берегів Дніпра. Крім того, повинна бути можливість працювати у вихідні дні, має бути окреме приміщення для офісу і окреме — для обробки замовлень і зберігання товарів… Ну і звичайно, фактор ціни теж грає роль. Загалом, вимог досить багато.

Щоб познайомити аудиторію з вашою компанією, які види реклами ви використовуєте?

Ми пробуємо різні канали — сайт, соціальні мережі, контекстну рекламу, роздаткові матеріали. У кожному разі, ми працює з інтернет -магазинами, а вони за визначенням дуже активні в Мережі. Так що будь-яка реклама має бути націленою саме на цю аудиторію.

Як ви підтримуєте лояльність клієнта? Від яких способів відмовилися?

Клієнти, з якими ми працюємо довше і які дають постійний, що збільшується трафік, отримують від нас додаткові умови і преференції. Чим більше доставок і довше робота — тим вище знижки. Клієнти, з якими ми підтримуємо постійні ділові відносини, отримують від нас подарунки та невеличкі сюрпризи на свята. Насправді в цьому нічого особливого немає — просто ми намагаємося вибудовувати нормальні людські відносини з ними, і пам‘ятати про те, що увага, виявлена ??до них, повернеться сторицею. Намагаємося мотивувати замовників на те, що б вони ділилися з нами своїми проблемами — тоді у нас з’являється можливість оптимізувати свою роботу під їхні потреби. Не вони повинні підлаштовуватися під нас, а ми під них.

Наприклад, виявилося, що інтернет-магазинам зручніше забирання товару переносити на ранок, і доставку здійснювати в цей же день. Це дозволяє їм обробляти більше замовлень. Зазвичай кур‘єрські служби в один день забирають товар, на наступний його доставляють — але ми змогли підлаштувати свою роботу під такий графік. У результаті у виграші залишилися всі.

Більше питань і відповідей по телефону: 353-23-11

Інтерв’ю підготувала: Ольга Бондарук

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію

Коментарі (6)

  • crorkz (анонімно) 3 серпня 2014, 22:15 ссылка
    6oI3j6 Thanks for sharing, this is a fantastic article.Thanks Again. Great.
  • matzcrorkz (анонімно) 4 серпня 2014, 23:51 ссылка
    fD6mYz Thank you for your article.Much thanks again.
  • crorkservice (анонімно) 6 травня 2015, 04:39 ссылка
    vJC2QP We stumbled over here by a different website and thought I should check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to going over your web page again.
  • coco service fiverr (анонімно) 31 березня 2016, 03:18 ссылка
    Jxqapa Thankyou for this terrific post, I am glad I discovered this website on yahoo.
  • editor photo (анонімно) 6 квітня 2016, 13:41 ссылка
    lUn6Ri This paragraph provides clear idea designed for the new visitors of blogging, that in fact how to do running a blog.
  • Валентина (анонімно) 12 квітня, 14:17 ссылка
    Я считаю что их всех нужно найти и повесить. Наверное так уже и сделали. Сайта уже нет. И если нужна хорошая, органическая косметика в Таджикистане прошу сюда: <a href="https://spapharma.tj/">магазин косметики</a>
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Укрпошта купить сотні електромобілів для кур'єрської доставки

16 лютого 2017, 15:02

Українські споживачі не розуміють, за що вони платять на пошті

4 червня 2012, 09:32

Останні новини за сьогодні: