Новини / Досвід / Лікування і вакцинація тварин у клініці «Гранд»
23 лютого 2011, 08:51
Розмір шрифта: А А А

Лікування і вакцинація тварин у клініці «Гранд»

Лікування і вакцинація тварин у клініці "Гранд", клініка, вакцинація тварин, Гранд, ветклініка, вакцинація
Лікування і вакцинація тварин у клініці «Гранд»

Домашні вихованці вимагають особливої турботи і догляду. Небагато клінік можуть надати якісну ветеринарну допомогу. «Гранд» одна з небагатьох пропонує повний комплекс послуг для власників домашніх тварин в області діагностики, терапії та хірургії.

Поділитися досвідом з редакцією погодився керівник ветклініки Андрій Миколайович Ніконець.

1. У чому особливість послуг, що надаються у вашій клініці порівнянно з іншими?
На жаль, ціна «собачого» життя в нашій країні далека від людської і нерідко лікарі лікують не те, що потрібно, а те, що можуть. Наслідки — передбачувані, таких прикладів — маса. Тому кожен з ветеринарних лікарів нашої клініки є фахівцем у вузькій області і тим самим гармонійно доповнюють один одного. Це дозволяє нам комплексно і більш повно підходити як до діагностики, так і до лікування тварин.
Крім того напрацьовано певний досвід у лікуванні декоративних птахів, гризунів і екзотичних тварин.

2. Які послуги вашого ветцентра користуються найбільшим успіхом і чому?
Тут простежується певна сезонність. У теплу пору року — вакцинації і стрижки. У холодну — різноманітні «простудні» захворювання, викликані переохолодженням. На свята — готель для тварин. Крім того навесні традиційно найбільше кастрацій котів і стерилізацій кішок, ніж у будь-яку іншу пору року.

3. Яка кількість клієнтів може одночасно обслуговуватися у вашій клініці?
Одночасно в клініці може обслуговуватися до 5 клієнтів.

4. Що ви плануєте запропонувати клієнтам, щоб зробити клініку більш успішною?
(Можливий виклик лікаря додому. Так само при клініці цілодобово працює готель для тварин і салон краси — прим. ред.)
Зробити рівень обслуговування максимально високим при прийнятних цінах.

5. Чи доводилося вам мати справу із плинністю кадрів? Як усувати проблему?
Плинність кадрів — досить поширене явище у ветеринарних клініках. Знизити її дозволяє створення хороших умов роботи для лікарів, гнучкий графік і гідна оплата праці. Важливий і теплий психологічний клімат у колективі.

6. Скільки грошей необхідно для відкриття клініки вашого типу?
Все залежить від того, наскільки «круту» клініку ви хочете відкрити. Так, наприклад, можна купити апарат УЗД за 20000 грн, а можна і за 40000. Вартість оренди приміщення теж грає велику роль. Хоча в середньому для відкриття ветеринарної клініки потрібно близько 200 000 гривень.

7. Що важливо враховувати при виборі приміщення під оренду клініки? Як рішення приймали ви?
Важливо враховувати наявність потенційних клієнтів поблизу і їх платоспроможність. Так відкривати клініку в промисловій зоні буде нераціонально. Або можна укомплектувати елітну клініку за останнім словом науки і техніки з високими цінами на послуги в «робочому» кварталі, яка буде не по кишені мешканцям цього району. Важливо витримати принцип самодостатності.

8. Що на початковому етапі вимагає великих інвестицій: обладнання чи фахівці?
Потрібно і те, й інше. Хорошим фахівцям потрібно хороше обладнання.
Оснащувати кожну клініку міста всім необхідним обладнанням для лікування всіх можливих захворювань — невигідно і нераціонально. Утримувати штат висококласних фахівців вузького профілю — не тільки невигідно, але і неможливо в принципі — їх у такій кількості просто немає і не буде — лікар вузької спеціалізації без практики швидко втрачає навички.
Лікарі нашої клініки мають вузьку спеціалізацію в певній галузі ветеринарної медицини, це дозволяє накопичити достатню базу однорідних пацієнтів і постійно удосконалюватися в лікуванні певної групи хвороб. Вузька спеціалізація клініки дозволяє нам закуповувати дороге обладнання, яке окупається за рахунок великої кількості «профільних» пацієнтів.

9. Щоб «познайомити» аудиторію з клінікою, який вид реклами ви використовуєте?
Ми використовуємо зовнішню рекламу, адресну розсилку друкованої продукції і, звичайно ж, інтернет-рекламу.

10. Як ви підтримуєте лояльність клієнта? Від яких способів відмовилися?
Знижки для постійних клієнтів і пріоритет в обслуговуванні, максимально враховуючи всі побажання. Доброзичливість і готовність завжди прийти на допомогу.

Більше питань і відповідей по телефону: 353-23-11.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
    Ви не авторизувались.
    Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
    ваш коментар:

    Читайте також:

    Учені створили дві вакцини від вірусу Зіка

    29 червня 2016, 17:58

    Вчені створили пристрій для керування технікою «силою думки»

    9 лютого 2016, 18:59

    Медик назвав найнадійніші засоби профілактики грипу в період епідемії

    13 січня 2016, 19:52

    Останні новини за сьогодні: