Міст Експрес — Надійний партнер у будь-якій точці України

На питання інтерв‘ю ВКурсе.ua відповів голова ради директорів «Торговий Дім» Міст Експрес " Віктор Кучма
1. У чому особливість послуг, що надаються у Вашій компанії порівняно з іншими?
На відміну від конкурентів наша компанія, окрім основних послуг, пропонує комплекс додаткових послуг, адаптованих як для потреб ринку загалом, так і для потреб окремих клієнтів. Ми не обмежуємо наших клієнтів переліком стандартних послуг, а намагаємось завжди запропонувати найоптимальніший комплекс логістичних рішень за прийнятною для клієнтів ціною.
Саме здатність швидко реагувати на потреби клієнтів є нашою ключовою перевагою на тлі інших операторів ринку.
2. Які послуги ви представляєте на ринку логістики?
Основна наша послуга – це доставка усіх типів відправлень (документів, посилок, палет) від відправника до отримувача в будь-якій точці України: у найкоротші терміни за оптимальною ціною та відповідно до потреб і очікувань клієнта.
Міст Експрес гарантує доставку будь-яким зручним для клієнта способом, а саме: від складу до складу, від дверей до дверей, або комбінуючи ці способи доставки. Окрім того, ми пропонуємо низку послуг розроблених безпосередньо для певного сегменту ринку. Йдеться про послуги прямої поштової доставки: це адресна та безадресна доставка кореспонденції та рекламно інформаційних матеріалів. Доставка відбувається як у поштову скриньку відповідно адресної бази, так і особисто в руки потенційних клієнтів.
Також ми пропонуємо комплекс послуг для компаній дистанційної торгівлі: інтернет-магазинів, телемагазинів, компаній, що торгують за каталогами, і він передбачає адресну доставку замовлень, можливість перевірки клієнтом вмісту відправлень та повернення суми післяплати відправнику.
Це – лише основні послуги компанії. Залежно від потреб клієнтів ми додатково адаптуємо програмне забезпечення, пропонуємо додаткові послуги кол-центру (наприклад, для телефонного контакту з отримувачами перед доставкою), при потребі забезпечуємо клієнта документами та статистичною звітністю і таке інше.
3. На який сегмент клієнтів розрахована ваша компанія? І скільки клієнтів ви обслуговуєте на данний час?
Клієнтами компанії є як фізичні особи, які здійснюють відправки для задоволення власних потреб, так і представники середнього та малого бізнесу.
Значна увага приділяється корпоративним клієнтам, які вимагають від компанії індивідуального підходу та значної гнучкості.
Кілька десятків тисяч клієнтів щоденно користуються послугами «Міст Експрес» і, що не може не тішити, їхня кількість щоденно збільшується.
4. Що Ви робите для того, щоб підвищити прибутковість Вашої компанії?
Розвиваємо ефективно побудовану систему управління операційними процесами, інвестуємо у професійний розвиток персоналу.
5. Чи доводилося вам стикатися з «плинністю» кадрів? Як проблему усували Ви?
Як і в будь-якій компанії, у нас також присутня природня плинність кадрів, але значна частина наших працівників працюють в компанії з моменту її створення, а ще чимало людей, спробувавши себе в інших сферах, повертаються до нас з новим досвідом та новим бажанням співпраці.
6. Скільки інвестицій необхідно для створення логістичної компанії Вашого типу?
Інформація такого роду не для розголосу.
7. Що важливо враховувати при виборі приміщень під склади? Як рішення приймали Ви?
Зважаючи на постійне збільшення кількості логістичних операцій, при виборі складу ми зазвичай враховуємо такі фактори:
— площа складу і можливість оренди додаткових площ при необхідності;
— географічне розташування складу і його наближеність до основних магістральних шляхів;
— зручність під’їзду, як для легкових, так і великовантажних автомобілів;
— площа прилеглої території для вільного маневрування великовантажного транспорту і автостоянки, щоб не виникало проблем з доставкою і відвантаженням товару клієнтам;
— технічний стан та оснащеність складу.
8. Що на початковому етапі вимагає великих інвестицій: обладнання та техніка чи нерухомість?
Ці поняття неподільні і розглядати їх окремо не можна. Тому інвестиції у матеріально-технічне забезпечення, персонал та оренду складів є однаково важливими для компанії.
9. Яким способом залучаєте нових клієнтів на Ваші послуги, який вид реклами Ви використовуєте?
Для нас найкращою рекламою є якісна послуга, як наслідок рекомендації наших клієнтів ( особливо в сегменті B2B та B2C) своїм партнерам. Для нас це працює особливо ефективно.
10. Як ви підтримуєте лояльність клієнта? Від яких способів відмовилися?
Ми розвиваємо бізнес наших клієнтів в національних масштабах. Якість наших послуг, здатність піти на компроміс та індивідуальний підхід є запорукою успішних взаємин наших клієнтів з їхніми партнерами. Це і є основою лояльного ставлення до бренду Міст Експрес.
Більше питань і відповідей по телефону: 353-23-11
Інтерв'ю підготувала: Анна Мельник
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію |
Коментарі (3)
-
Анонімно 5 лютого 2013, 11:10 ссылка
-
Анонімно 7 березня 2014, 16:27 ссылкаПолностью согласна с предыдущем комментарием! Моя посылка с Германии в Украину дошла за 5 дней. А доставляют ее по Украине уже 3 недели. Бардак, а не фирма.
-
Mari (анонімно) 27 жовтня 2015, 17:48 ссылкаУжасная компания! Бардак полнейший!!! Посылку по городу уже неделю возят, никак доставить не могут!!!
|
У США відбулася перша офіційна доставка на дроні30 березня 2016, 10:30 |
Amazon створить глобальну службу доставки, — ЗМІ11 лютого 2016, 09:30 |
Google розробляє дрони для доставки товарів1 вересня 2014, 09:52 |
Никакого сервиса, никакой лояльности у этой компании к клиентам нет!!!!