Новини / Суспільство / Без паніки: що потрібно робити, якщо втратив банківську карту
28 травня 2017, 16:31
Розмір шрифта: А А А

Без паніки: що потрібно робити, якщо втратив банківську карту

Без паніки: що потрібно робити, якщо втратив банківську карту, платіжна карта, втрата, блокування
Без паніки: що потрібно робити, якщо втратив банківську карту

Пластикові карти для багатьох стали предметом щоденного користування, і випадкова втрата або крадіжка — це справжній стрес, який можна порівняти з втратою грошей або документів. Однак у випадку з картою все може бути не так плачевно.
1. Оперативність

Незалежно, дебетової або кредитної карти ви втратили, перше, що потрібно зробити, — це заблокувати. Тут на допомогу найближче відділення вашого банку, мобільний додаток або інтернет-банкінг.
«Найшвидший спосіб — зателефонувати на гарячу лінію банку. Ми рекомендуємо зберегти номер телефону в контактах мобільного, щоб не витрачати час на пошуки, за яке можуть бути зняті гроші, — радять у прес-службі UKRSIBBANK BNP Paribas Group. — Після дзвінка та ідентифікації клієнта співробітник банку відразу ж заблокує платіжну картку».
Юристи наголошують: дзвонить бажано запам‘ятати дані співробітника банку або час дзвінка — на випадок виникнення спорів щодо блокування та повернення втрачених коштів.
2. Перевипуск

Далі у власника зниклої картки є два варіанти: отримати гроші, які були на картці, у касі банку (потрібен паспорт) або попросити перевипустити нову картку замість загубленої (це можна зробити без відвідування відділення) — тоді, після її випуску, наявні на рахунку кошти можна буде зняти вже з нової карти. «Коли нова карта буде готова, клієнт отримає смс від банку», — додали в прес-службі.
3. Якщо грошей немає

Якщо по карті були проведені операції, які клієнт не підтверджує або не розпізнає, потрібно оперативно повідомити про це банк, написавши відповідну заяву. Кожна заява розглядається співробітниками банку в індивідуальному порядку, і по кожному проводиться перевірка. Рішення про повернення коштів приймається, керуючись законами України, постановами НБУ, правилами міжнародних платіжних систем Visa Inc. і Mastercard Europe, пояснюють юристи.

«Банк при кожному відмові клієнта від проведеної операції проводить внутрішнє службове розслідування (вивчають відео з камер банкоматів, місце розташування, де знімалися гроші, і багато іншого), після якого приймається рішення про відшкодування шкоди клієнту. Якщо доведено, що операція проводилася шахраями — збиток відшкодовується банком у повному обсязі. Але якщо дані потрапили до аферистів з вини клієнта, банк нічого не компенсує, адже при випуску платіжної картки клієнт підписує договір і зобов’язується не розголошувати конфіденційну інформацію», — розповіла начальник відділу безпеки каналів передачі і платіжних карток «Укрсоцбанку» Ірина Соломенко.
В банках радять встановити добовий ліміт на зняття/розрахунок: це убезпечить клієнта від втрати всієї наявної суми, навіть якщо картою все ж заволоділи зловмисники.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
    Ви не авторизувались.
    Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
    ваш коментар:

    Читайте також:

    В Україні запропонували заблокувати сайти ЛДНР

    30 травня 2017, 10:25

    В Україні хочуть закрити ще 20 сайтів – Мінінформполітики

    26 травня 2017, 19:41

    В Яндексі відкрили доступ для українців до заблокованих ресурсів

    22 травня 2017, 18:02

    Останні новини за сьогодні: