Новини / Суспільство / Facebook починає глобальну чистку від псевдо-лайк
2 вересня 2012, 08:35
Розмір шрифта: А А А

Facebook починає глобальну чистку від псевдо-лайк

Facebook починає глобальну чистку від псевдо-лайк, Facebook, Лайк, аккаунти
Facebook починає глобальну чистку від псевдо-лайк

Соціальна мережа Facebook починає облаву на користувачів, що створюють лже-акаунти, використовувані для накрутки «лайків» іншим користувачам або повідомленнями. Кампанія по зачистці «лайк-мейкерів» проводиться для покращення роботи легітимних рекламних платформ і підвищення якості контенту, який дійсно цікавий користувачам.

«Ситуація зараз складається таким чином, що «лайк» не завжди означає, що хтось дійсно оцінив переваги публікації або сторінки, — говориться в блозі Facebook, — Коли справжній користувач входить на Facebook, ми хочемо бути впевненими, що ті позначки, які їм були поставлені, дійсно говорять про його інтерес до контенту. А якщо так, то недавно, ми запустили в мережі автоматизовані засоби, які анулюють «лайки», поставлені з акаунтів, що порушують правила роботи Facebook, описані в Угоді».

Простіше кажучи, Facebook запустила програми, що вичищають накручені оптимізаторами рейтингові очки, необхідні для залучення підвищеного інтересу з боку користувачів. Як правило, підроблені «лайки» використовуються для просування тих чи інших товарів, залучення до блогу уваги і здійснення інших дій, спрямованих на популяризацію блогу або статті в ньому. Технічно, в Facebook раніше випадки, коли одні користувачі виплачували іншим грошову винагороду за їх «майже справжні» «лайки», проте в Facebook говорять, що продаж, обмін або інші подібні маніпуляції з «лайками» — це теж порушення умов використання.

За оцінками Facebook, із загальної кількості «лайків» лише 1% є підробленими, проте незалежні фахівці говорять, що ця оцінка занижена й у реальності кількість фейковий «лайків» не міні 5-6%. Підтверджують останню оцінку й недавні визнання самої Facebook про те, що з більш ніж 950 млн користувальницьких акаунтів майже 90 млн — це не справжні акаунти, а «болванки», створені для розсилки шкідливих програм, накрутки трафіку та інших незаконних операцій.

Також незалежні фахівці кажуть, що зараз багато великих (і не дуже) рекламних агентств вже включили в список своїх послуг так зване Facebook-просування. Це якраз і є ті самі підроблені «лайки», що активно розставляються нечесними рекламщиками для потреб своїх клієнтів.

Раніше британські BBC і Daily Telegraph провели в липні цього року дослідження того, хто і як просувається за допомогою підроблених «лайків». За даними їх дослідження, більшість великих брендів, присутніх в Facebook, не гидують підробленими «лайками», які їм щедро роздавали «користувачі» в віці від 13 до 17 років із таких країн, як Філіппіни, Єгипет, ПАР і Таїланд, причому в більшості випадків акаунти створені були лише кілька днів тому і після того, як вони щедро обдаровували лайками черговий просувний продукт, в ці акаунти більше ніхто і ніколи не заходив.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Блокування російських соцмереж привела до різкого зростання Facebook в Україні

23 травня 2017, 08:44

Париж оштрафував Facebook за зловживання даними користувачів

17 травня 2017, 09:43

В Австрії суд зобов'язав Facebook видаляти образливі публікації

9 травня 2017, 20:19

Останні новини за сьогодні: