Новини / Суспільство / Яким мобільним додаткам надають перевагу українці
2 листопада 2016, 08:41
Розмір шрифта: А А А

Яким мобільним додаткам надають перевагу українці

Яким мобільним додаткам надають перевагу українці, ринок мобільних додатків, додатки для обробки фото і відео, онлайн-банкінг
Яким мобільним додаткам надають перевагу українці

Українці люблять пограти в ігри і посидіти в соцмережах, але не готові витрачатися на мобільні програми.Український ринок мобільних додатків динамічно зростає. За кількістю завантажень лідирують ігри, додатки соцмереж, месенджери. Однак платити за мобільні «розваги» українці не звикли.

Розважальні програми займають 70-80% мобільного ринку України, при цьому практично всі вони безкоштовні. Решта – це всілякі бізнес, фітнес-, fashion і support-додатки (служби клієнтської підтримки). Платити за них готові лише 3-5% користувачів і то, в основному, за ті ж мобільні ігри.

Популярними залишаються додатки для обробки фото і відео, музичні програми (більшість призначені для прослуховування або скачування пісень).

За словами PR-менеджера компанії Skywell Анни Базими, набирають обертів також додатки, що полегшують отримання різноманітних послуг: виклик таксі, доставка їжі, мобільний-банкінг.

«За останні два роки кількість заходів в онлайн-банкінг за допомогою смартфонів і планшетів збільшився приблизно до 65-70%. Тому банки зараз розвивають і удосконалюють свій Мобільний банкінг», — зазначила Базима.

Частими стали і запити на розробку додатків медичної тематики. Слідом за загальносвітовим трендом на здоровий спосіб життя зросла популярність фітнес-додатків.

Тенденція останнього часу — додатки, що дозволяють управляти різними пристроями (сюди входять і фітнес-браслети, і системи «розумного будинку»).

Також українці все частіше використовують свої смартфони для вибору і замовлення товарів і послуг, тому для інтернет-магазинів додатки сьогодні просто must-have.

Смартфони на базі Android є найпопулярнішими в Україні, тому і завантажень саме для цієї ОС, значно більше, але платять при цьому такі користувачі рідше, ніж інші. У Android кількість завантажень приблизно в 3 рази більше, ніж у 3-4 млн користувачів iOS.

Таким чином, переважну частину прибутку на українському ринку додатків приносить реклама. Користувачі користуються додатком безкоштовно, а розробник продає рекламу всередині програми.

Неготовність громадян витрачатися на програми для своїх смартфонів змушує вітчизняних розробників орієнтуватися на закордонні замовлення, за які платять валютою. У більшості випадків також замовляють розробку ігор для мобільних телефонів. Сегментація ринку по перевагах там приблизно така ж, як і в Україні, тільки за додатки за кордоном звикли платити і з кожним роком обсяги цього ринку тільки ростуть.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

В Україні вперше зареєстрували житловий будинок повністю онлайн

13 травня 2017, 16:02

Власник відомих модних брендів запускає онлайн-продажу в Україні

1 березня 2017, 17:35

Як заробити онлайн: європейці роблять ставки на онлайн-магазини

3 січня 2017, 19:12

Останні новини за сьогодні: