Новини / Суспільство / Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону
21 квітня, 13:31
Розмір шрифта: А А А

Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону

Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону, українці, гаряча лінія, неякісні житлово-комунальні послуги
Українці зможуть поскаржитися на погані компослуги по телефону

Тепер українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги, звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг. Про це повідомляє Teplo.

Для того, щоб зв’язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.

Повідомляється, що новий сервіс структурований наступним чином:

за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Таким чином, українці будуть мати можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 поширених питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і, в разі необхідності, консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора. Якщо враховувати загальне невдоволення споживачів політикою НКРЕКПі якістю послуг – дзвінків на гарячу лінію буде багато.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Гроші Януковича витратять на українську армію

28 квітня, 18:41

У Мережі з’явився проект з перекладу українського алфавіту на латиницю. Кажуть, це дуже вигідно і зручно

28 квітня, 10:14

Чим годувати світ: Топ-5 глобальних трендів у харчуванні

28 квітня, 09:42

Останні новини за сьогодні: