Новини / Суспільство / Користувачі Facebook стали рідше публікувати статуси і фотографії, — аналітики
4 листопада 2015, 17:46
Розмір шрифта: А А А

Користувачі Facebook стали рідше публікувати статуси і фотографії, — аналітики

Користувачі Facebook стали рідше публікувати статуси і фотографії, - аналітики, Facebook Inc., соціальна мережа, GlobalWebIndex, статус, фотографії
Користувачі Facebook стали рідше публікувати статуси і фотографії, — аналітики

Користувачі найбільшої в світі соцмережі Facebook Inc. стали рідше розміщувати власний контент, обмежуючись коментарями до чужим заміткам, пише Wall Street Journal з посиланням на результати опитування, проведеного компанією GlobalWebIndex.

Як показало опитування, в третьому кварталі 2015 лише 34% користувачів соцмережі оновлювали статус і 37% ділилися власними фотографіями, в порівнянні з 50% і 59% відповідно в аналогічному кварталі минулого року.

Тим часом, 65% респондентів щодня заходили на свою сторінку в першому півріччі, проте їх діяльність обмежувалася переглядом чужих сторінок і роздачею відміток “мені подобається”.

Проводився раніше опитування Pew Research Center показало, що з 2010 по 2013 роки відсоток користувачів, оновлюють статуси щодня, знизився з 14% до 10%, а частка тих, хто робить це кожні кілька тижнів, впала з 61% до 47%.

Представники компанії заперечують наявність проблеми, проте в поточному році Facebook почав розміщувати різні нагадування, які можуть викликати інтерес і стати приводом для обговорення: це можуть бути нагадування про свята, іграх улюбленої спортивної команди, вихід нових серій телесеріалів або повідомлення про важливі події в країні і світі.

Такі нагадування проводяться в тестовому режимі, і поки дають “відмінні результати”, зазначив представник Facebook, відмовившись повідомити подробиці.

Аналітики відзначають недостатній обсяг даних про активність користувачів. Опублікований щоквартально показник “залученості” (engagement) показує лише частку користувачів, щодня заходять на свої сторінки, проте не відображає те, чим вони займаються.

Кілька років тому Facebook приводила більш детальну статистику, але припинила таку практику після IPO в 2012 році. Так, наприклад, за станом на серпень 2011 року в середньому користувачі розміщували 90 “одиниць контенту” на місяць, включаючи поновлення статусів, фотоальбомів і т.і.

Минулого тижня представники компанії відзначили, що в 2014 році учасники соцмережі розмістили 50 млрд “одиниць контенту”, взятого з інших ресурсів, що відповідає приблизно 3 одиницям в розрахунку на користувача в місяць. Порівняти ці два показники не представляється можливим.

Як підкреслюють експерти, поки зниження активності в плані створення користувачами власного контенту не є великою проблемою для соцмережі, що одержує основну виручку від показу рекламних повідомлень. Однак у більш довгостроковій перспективі, якщо така тенденція збережеться, “Facebook може здатися сухуватим і нудним”, сказав аналітик GlobalWebIndex Джейсон Мендер.
Згідно консенсус-прогнозу аналітиків, опитаних WSJ, виручка Facebook зросла на 36% у третьому кварталі. Звітність компанії буде оприлюднена в середу.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

З’явилися фотографії iPhone 8 зі сканером відбитків ззаду

2 червня 2017, 16:20

Блокування російських соцмереж привела до різкого зростання Facebook в Україні

23 травня 2017, 08:44

Творці нової української соцмережі: Головне на старті — це довіра людей

23 травня 2017, 07:54

Гроші є. Гройсман хоче підвищити соцстандарти в Україні на 2 місяці раніше

17 травня 2017, 16:53

Останні новини за сьогодні: