Новини / Суспільство / «Укрзалізницею» за кордон: куди і за скільки можна поїхати на поїзді
19 травня, 13:44
Розмір шрифта: А А А

«Укрзалізницею» за кордон: куди і за скільки можна поїхати на поїзді

"Укрзалізницею" за кордон: куди і за скільки можна поїхати на поїзді, Залізничні квитки, літак, Укрзалізниця
«Укрзалізницею» за кордон: куди і за скільки можна поїхати на поїзді

Найдешевші квитки з України — в Польщу. Однак, на деяких маршрутах швидше і економніше летіти літаком. До того ж, в «Укрзалізниці» не можна купити квиток за кордон або дізнатися його вартість онлайн, а тільки через касу на вокзалі. Куди можна поїхати на поїзді з України в іншу країну, дізнавався сайт «Сегодня».

Куди поїхати і за скільки

Зараз Україна має пряме ж / д сполучення з Польщею, Словаччиною, Чехією, Угорщиною, Молдовою, Румунією. Вартість квитків приблизна, оскільки тариф залежить від курсу валют.
До Польщі щодня їздять три поїзди. Квиток на маршрут Київ-Перемишль варто 406 гривень, а дорога займе 6 годин і 25 хвилин. Склад зупиняється в Коростені та Львові. У той же час зі Львова поїздка обійдеться в 172 гривні. На цьому маршруті можна заощадити, доїхавши до Львова на плацкарті за 107 гривень з Києва, а потім пересісти на Інтерсіті до Польщі.
Дорога з Києва до Варшави на поїзді займе 16 годин. Він не зупиняється в Україні, а в Польщі проїжджає Хелм і Люблін. Квиток коштує 2400 гривень.

Зі Львова курсує поїзд до Вроцлава. Він зупиняється в Кракові та Перемишлі. До кінцевої станції їхати 13 годин. Вартість — 1800 грівен.В Братиславу (Словаччина) можна відправитися на безпересадочному причіпному вагоні. З Києва квиток обійдеться в 2200 гривень. Він йде через Хмельницький, Тернопіль, Львів і Кошице. Дорога з Києва займе 30 годин. Поїзд їздить п‘ять днів на тиждень, крім четверга і п’ятниці, а також він не відправляється 30 серпня, 13 вересня і 15 листопада.

Вартість квитка з Києва до Праги (Чехія) — 2900 гривень. Поїзд курсує щодня через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль, Львів, Чоп та Кошице. Вся дорога займе 32 години і 25 хвилин.
Дешевше обійдеться дорога в Будапешт (Угорщина), з Києва — 1900 грн, з Львова — 1370 гривень. Поїзд ходить щодня через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль, Львів, Чоп та Хайдусобосло. З української столиці дорога займе 23 години і 20 хвилин.

В Бухарест (Румунія) з Києва можна з‘їздити за 2150 гривень і 27 годин. Він відправляється по п’ятницях і проходить через Вінницю, Хмельницький та Чернівці.

літаком дешевше

Президент Петро Порошенко заявив, що «Укрзалізниця» в зв‘язку з безвізом здешевить квитки і буде розвивати напрямки в ЄС. «Одна з важливих завдань — зробити більш дешевою дорогу, щоб якомога більше наших громадян могло подорожувати в країни Євросоюзу.» Укрзалізниця «налагоджує залізничне сполучення з країнами-членами ЄС», — заявив він на прес-конференції 14 травня.
У той же час їздити в сусідні країни на поїзді по деяких напрямках не вигідно ні за ціною, ні за часом. Наприклад, квиток Львів-Вроцлав на лоукостер Wizz Air коштує 799 гривень, а переліт займе всього 15 хвилин. Якщо почекати старт рейсів Ryanair, цей же маршрут в листопаді буде коштувати 588 гривень. У Wizz Air квиток з Києва до Будапешта обійдеться на найближчу дату в 999 гривень — на 900 гривень дешевше, ніж поїздом. А сам переліт займе 40 хвилин. Також якщо порівнювати з МАУ, рейс Київ-Прага обійдеться в 2700 гривень (ціна квитка за тиждень до дати вильоту) — це дешевше поїзда на 200 гривень і заощадить 20 годин дороги. Разом з тим квиток на поїзд Київ-Перемишль дешевше, ніж поїздка автобусом або переліт літаком в будь-який польський город.Однако дешеві квитки на той же Ryanair трапляються один-два на рейс, а на поїзд все квитки однакової вартості, незалежно від часу покупки.

«Один поїзд ємністю 500-700 пасажирів з єдиною ціною квитка не зрівняється з 10 найдешевшими квитками Ryanair або МАУ на рейсі. У» Укрзалізниці «є свої плюси — це, наприклад, велика норма провозу багажу. В авіакомпанії за такий багаж потрібно заплатити 50 євро», — відзначає експерт з транспорту Сергій Хижняк.

Можливості української ж / д обмежуються різницею в ширині колії в ЄС і на пострадянському просторі. У Словаччині все два відрізки ширококолійки: між Кошице і Ужгородом, Чиєрна-над-Тісоу і Чопом. У Польщі шірококолейке з’єднує з Україною Хелм і Перемишль. А щоб поїзд доїхав з Києва до Варшави або Праги, йому змінюють колісні пари.

«Тривалість перевезення в міжнародному сполученні прив'язана до проходження формальностей при перетині кордонів. Можна за годину долетіти до Варшави і потім ще дві години простояти на паспортному контролі і видачі багажу. А поїздом хочеш не хочеш стоїш дві години кордоні під час проходження контролів, а потім ще чекаєш заміну візків при переході на європейську колію», — додає Сергій Хижняк.Що буде з цінами на ж / д квитки

«Ми плануємо запустити не тільки польський напрямок, але і повідомлення з Угорщиною, Словаччиною та Румунією, оскільки Польща не єдина країна Європейського Союзу, з якою межує Україна», — заявив глава «Укрзалізниці» Войцех Балчун.
З початку року в країни ЄС поїздом дісталися 34,5 тисячі українців. Це в сім разів більше, ніж в минулому році, відзначають в «Укрзалізниці». У планах залізничного підприємства відкрити в червні маршрут Ковель-Хелм. За словами директора «Львівської залізниці» Івана Груника, зараз держкомпанія підбирає графік руху.
Також цього літа зі Львова в болгарську Варну пустять причіпний вагон. Однак ціни на квитки залізничники ще не розрахували. Поїзд відправлятиметься 12 і 25 червня, 5, 17 і 29 липня, 10 і 20 серпня.

Олександр Кава, колишній заступник міністра інфраструктури, вважає, що вартість квитків на міжнародні маршрути навряд чи відчутно знизиться.

«Думаю, ціни залишаться на існуючому рівні. Зниження очікувати не варто, оскільки» Укрзалізниця «повинна покривати свої витрати. На відміну від внутрішніх перевезень міжнародне сполучення — комерційний сегмент, а не соціальний. Але маршрутна мережа в напрямку Європи буде розвиватися. Менш ніж через місяць почне курсувати поїзд Ковель-Хелм. Крім цього планується запуск поїздів з Мукачева в Будапешт, Братиславу, Кошице та Захонь. А далі, можливо, і в Румунію — в Сату-Маре», — поділився Кава.

«Укрзалізниця» перед розширенням мережі повинна прорахувати всі ризики, вважає Сергій Хіняк. А оскільки міжнародні маршрути не повинні дотуватися, то і знижувати вартість квитків не потрібно.
«Якщо» Укрзалізниця «бачить, що вона конкурентоспроможна порівняно з іншими видами транспорту: низькобюджетними авіакомпаніями або автобусами — тоді можна виходити на маршрути, якщо немає — то на цьому ринку не варто концентруватися», — вважає Сергій Хижняк.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Французи хочуть допомогти звузити українські залізничні колії

23 травня, 13:37

На Україні прокоментували новину про скасування ж / д сполучення з Росією

19 травня, 12:00

Гройсман незадоволений темпами корпоратизації Укрзалізниці

18 травня, 19:41

З 1 червня подорожчають залізничні квитки

24 квітня, 09:39

Останні новини за сьогодні: