Новини / Спорт / Наймолодший переможець Формули-1 Себастіан Феттель про Гран-Прі Італії
7 вересня 2011, 16:45
Розмір шрифта: А А А

Наймолодший переможець Формули-1 Себастіан Феттель про Гран-Прі Італії

Наймолодший переможець Формули-1 Себастіан Феттель про Гран-Прі Італії, Себастіан Феттель, Гран-прі Італії, Формула -1
Наймолодший переможець Формули-1 Себастіан Феттель про Гран-Прі Італії

«Монца — це сама історія! Траса була побудована в 1922 році, так що цілком очевидно, що з Гран-прі Італії пов‘язано безліч цікавих історій. У мене траса викликає прекрасні спогади 2009 року.

Мені Монца завжди буде нагадувати цей рік, оскільки це була моя перша поул-позиція і перша перемога. Можете уявити собі, які у мене залишилися спогади. Я ніколи не забуду момент, коли стояв на п’єдесталі з Герхардом Бергером, дивлячись на щасливі обличчя команди, вболівальників та інших людей, які були там, щоб відсвяткувати перемогу разом з нами. Бачити так багато щасливих людей разом — просто неймовірно.

Я згадую мить, коли перетнув лінію і в'їхав в парк, який оточує трек. Це було просто приголомшливо, оскільки італійські вболівальники дуже гаряче відносяться до автомобільних гонок. Раптово всі ці емоції знову нахлинули на мене.

Звичайно, неможливо забути про те, що сталося, але протягом року ти завжди зайнятий і не думаєш про те, що було два-три роки тому в якомусь певному місці. Однак такі особливі спогади повертаються лише на кілька хвилин. А потім потрібно знову зосередитися на майбутніх вихідних.

Без сумніву, Гран Прі Італії є викликом для нас. Але це лише частина того, в чому суть Формула-1 — виходити за межі можливостей, щоб отримати максимум з автомобіля в будь-яких умовах — а вже в цьому Infiniti розбирається.

Трасу Монца важко пройти абсолютно правильно через низьку притискну силу і високих граничних швидкостей. Вона унікальна, оскільки складається з дуже довгих прямих, де можна розігнатися до 300 км/год.

Потім потрібно прискорюватися на виході з поворотів параболик або Лесмо; ці назви -частина історії автомобільних перегонів. Ці повороти більш швидкісні, ніж два попередніх, і гальмувати перед ними потрібно набагато різкіше. Це означає, що основними факторами для швидкого проходження Монци є низький опір і висока стабільність гальмування.

По правді кажучи, я не думаю, що ця гонка буде легкою для нас. Ми знаємо, що наша машина дуже добре проходить повороти, оскільки у нас висока притискна сила, проте на цій трасі переважають прямі відрізки.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Мета Marussia Virgin Racing у Валенсії — фініш двох машин

23 червня 2011, 09:41

Lotus відкрив новий тестовий трек

22 червня 2011, 11:18

Останні новини за сьогодні: