Новини / Технології / Пекін скорочує число машин — акції європейських концернів падають
29 грудня 2010, 12:30
Розмір шрифта: А А А

Пекін скорочує число машин — акції європейських концернів падають

Пекін скорочує число машин - акції європейських концернів падають, BMW, БМВ, Daimler, Даймлер, Volkswagen, Фольксваген, Пекін, автовиробник
Пекін скорочує число машин — акції європейських концернів падають

Так, акції BMW за підсумками понеділка впали відразу на 5,8% на Франкфуртській біржі, що є найсильнішим падінням з травня цього року. Акції Daimler'а впали на 5,1%, акції Volkswagen — на 5,7%. За ними знизилися і акції французьких виробників: PSA Peugeot Citroen впали на 2,3% на Паризькій біржі, Renault — на 2,1%. Як відзначає агентство Bloomberg, така реакція ринку на рішення влади Пекіна обмежити кількість нових автомобілів в цілях боротьби з пробками.

Як заявив уряд Пекіна, в наступному році жителям міста буде виділено квоту в 240 тис. нових автомобілів. Це в три рази менше кількості нових машин, зареєстрованих в китайській столиці в цьому році. Право на купівлю нових авто буде розподілено шляхом лотереї серед жителів міста.

На даний момент Пекін є третім за кількістю жителів містом Китаю (після Чуньцин і Шанхаю). Офіційно в ньому проживають 20 млн осіб. Будучи головним адміністративним і політичним центром країни, він переживає щорічний приріст населення, що обчислюється в сотнях тисяч жителів, і безперервно розростається. У зв‘язку з приходом світового автопрому в Китай і різким підвищенням рівня життя в Пекіні з 2008 року щорічно з’являється близько 1 млн. нових автомобілів. Транспортна система китайської столиці не здатна впоратися зі зростаючим трафіком. На даний момент Пекін визнано містом з гіршими пробками на планеті, випереджаючи Мехіко і Йоганнесбург. Москва в рейтингу найбільш «пробкових» міст стоїть на четвертому місці. Восени цього року в Пекіні була зареєстрована рекордна пробка, довжина якої перевищила 130 кілометрів.

Пекін має шість транспортних кілець, останнє з яких було побудовано в першій половині нинішнього десятиліття. У минулому році кількість зареєстрованих автомобілів перевищила тут 4 млн. одиниць. Сьоме транспортне кільце існує в даний момент тільки у вигляді проекту.

«Є підстави вважати, що Пекін може бути тільки початком», — заявив у зв‘язку з рішенням влади китайської столиці франкфуртський аналітик Юрген Піпер. Інші надвеликі міста Китаю, що переживають подібні проблеми, також можуть ввести слідом за Пекіном обмеження на покупку нових авто.

З урахуванням того, що авторинок Китаю є провідним на планеті (прогнози на цей рік — понад 13 млн. одиниць), триразове падіння продажів у великих містах може згубно позначитися на перспективах європейських автовиробників. У Volkswagen в Китаї є дев’ять заводів, розрахованих на виробництво до 3 млн. автомобілів щорічно до 2015 року. Daimler з січня по листопад поставив у КНР 120 тис. автомобілів. Плани BMW, провідного європейського виробника представницьких автомобілів, включали в себе розширення річних продажів у Китаї до 300 тис. авто до 2013 року.

Враховуючи те, що покупцями машин європейських брендів є в першу чергу жителі міст КНР, плани автогігантів з розвитку можуть бути глобально переглянуті.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Випуск відомого радянського авто хочуть відновити

4 червня 2017, 19:45

Євросоюз змінює правила продажу автомобілів

31 травня 2017, 16:46

Останні новини за сьогодні: