Новини / Технології / Навігаційний комунікатор Garmin-ASUS nuvifone M10: спроба номер два
17 травня 2010, 15:17
Розмір шрифта: А А А

Навігаційний комунікатор Garmin-ASUS nuvifone M10: спроба номер два

Навігаційний комунікатор Garmin-ASUS nuvifone M10: спроба номер два, комунікатор, GPS-навігатор, nuvifone М10, навігація, Garmin-ASUS
Навігаційний комунікатор Garmin-ASUS nuvifone M10: спроба номер два

Нагадаємо, що головною нашою претензією до першої моделі — nuvifone М20 — була не дуже зручна ергономіка для автомобільної навігації. Компактні розміри, і як наслідок, відносно невеликий дисплей не залишав комунікатору шансів у конкуренції з автомобільними GPS -навігаторами.

Тому nuvifone М10 вийшов помітно крупніше й важче попередника (138 грам проти 99). Це дозволило збільшити діагональ екрана (3,5 дюйми проти 2,8 у першої моделі). Потрібно сказати, що розміри екрана в даному випадку відіграють ключову роль при використанні пристрою в автомобілі. Як не крути, виконувати пошук потрібних об‘єктів і прокладати маршрут на крихітному екрані, одночасно керуючи автомобілем -завдання не з легких навіть для досвідченого водія. Сенсорний дисплей nuvifone М10 не поступається за розмірами і зручності багатьом автомобільним навігаторів, що робить його повноцінною альтернативою.

Дизайн та ергономіка

Ключове слово в дизайні nuvifone M10 — строгість. Враження дещо згладжують закруглені кути, але в цілому пристрій виглядає дуже серйозно. Така зовнішність сподобається діловим людям. Незважаючи на чималі розміри, комунікатор при всьому бажанні не назвеш громіздким. Він добре лежить в долоні, відчувається вага і якісне складданя. Правда, дисплей абсолютно не втоплений в корпус, внаслідок чого на ньому швидко з’являються подряпини. Рекомендуємо відразу після покупки наклеїти захисну плівку. Лицьова поверхня апарату досить мазка. Ніяких захисних покриттів проти відбитків пальців і бруду, тут, судячи з усього, не застосовували. Втім, проблема актуальна для більшості сенсорних моделей. Зате тильна сторона має приємне на дотик покриття soft-touch, завдяки якому апарат не вислизає з рук.

Garmin-ASUS Nuvifone M10 тильна сторона

Крім чорного варіанту комунікатора, є і білий, Який теж буде продаватися в Україні.

Сенсорний дисплей має розширення 800Ч480 крапок і діагональ 3,5 дюйми. По зручності роботи в режимі навігації такий екран явно у виграші в порівнянні з попередником. 3,5 дюйма -це оптимальний варіант, оскільки більший дисплей став би причиною додаткового збільшення габаритів і поставив би під сумнів мобільність пристрою. Екран виконаний за резистивної технології, в більшості ситуацій працювати можна кінчиком пальця, а для введення тексту використовувати стилус, яких в комплекті цілих два. За своїми експлуатаційними показниками екран на хорошому рівні — на сонці блякне, але читати текст вдається без зусиль. Під екраном розташовані сенсорні кнопки доступу в меню «пуск», прийому й скасування виклику. Як і дисплей, вони добре реагують на натискання, супроводжуючи реакцію легкою вібрацією.

З боків у M10 є роз‘єми для кріплення до автомобільного кредл. Крім них в наявності слот microSD, кнопка включення / вимикання, порт microUSB, регулятор гучності, стандартний вихід для навушників.

Garmin-ASUS Nuvifone M10   роз'єми з боків

Garmin-ASUS Nuvifone M10   роз'єми з боків

Garmin-ASUS Nuvifone M10   роз'єми з боків

Garmin-ASUS Nuvifone M10   роз'єми з боків

Можливості та оснащення

Навігаційні можливості


У нас була можливість порівняти роботу Garmin- ASUS Nuvifone M10 з компактним автомобільним навігатором Garmin Nuvi 205. Висновки досить цікаві: при роботі в міських умовах по швидкості роботи і деталізації карт пристрою практично рівнозначні. Перевага універсального рішення в тому, що залишаючи автомобіль, вам достатньо буде лише зняти nuvifone M10 з утримувача, що зручніше, ніж щоразу ховати окремий GPS-навігатор у сумку або бардачок.

GPS-приймач працює добре, ми відзначили дуже швидкий холодний старт і подальші запуски приймача. За словами представників Asus модуль — Qualcomm GPSone — став краще (у порівнянні з першою моделлю) і працює весь час (хоча вручну його вимкнути можна для економії батареї). Суб’єктивно по чутливості він не поступається більшості автомобільних навігаторів. Іноді визначити місце розташування вдавалося навіть у багатоповерховому будинку, якщо пристрій знаходиться неподалік від вікон.

Серед переваг програми Garmin Mobile XT (саме вона тут відповідає за навігацію), а також попередньо встановлених карт від CarteBblanche можна відзначити тривимірні зображення будівель. Ця функція доступна лише для великих міст, де вона сильно допомагає зорієнтуватися на місцевості і швидко знайти потрібну адресу. Щоб побачити такі тривимірні зображення, досить збільшити масштаб карти і рухатися не дуже швидко. Як раз, так і рухаються, коли шукають за конкретною адресою потрібну будівлю або інший об‘єкт. При бажанні функцію 3D можна й відключити.

Також варто відзначити можливість довічного безкоштовного оновлення карт і наявність декількох додаткових сервісів. Серед них -функція визначення поточного місцезнаходження і можливість автоматично робити позначку на карті, в тому місці, де був вийнятий комунікатор з кредла і значить там була залишена машина. Як і в першій моделі є віджет для перегляду прогнозу погоди і база даних авіарейсів. А ось до нових відноситься показ не тільки відстані до вибраного об’єкта (оновлюється в русі в реальному часі), але і напрям до нього. Це дозволить знаходити потрібні об‘єкти по дорозі, не звертаючи з основного шляху.

Крім пошуку за назвами вулиць та номерами будинків є масштабна система точок інтересу (Points Of Interest). Це готелі, заправки, СТО, ресторани, музеї — загалом, все, що може зацікавити туриста в незнайомому місті. Крім адрес зазначених об’єктів та їх позначень на карті, в базі даних є навіть номери телефонів, які можна відразу ж набрати або швидко зберегти в телефонній книзі у вигляді контакту. Також зручно, що запит до цієї бази можна зробити, виділивши слово в тексті SMS, листи, веб-сторінки або календаря.

Оснащення

Якщо ненадовго забути про навігаційні можливості Garmin-ASUS Nuvifone M10, ми отримаємо непоганий комунікатор на платформі Windows Phone 6. 5. 3, що працює на базі процесора Qualcomm 7227 із частотою 600 МГц з 512 Мб оперативної пам‘яті. На сьогоднішній день це не рекордний, але цілком гідний показник. Порадував і набір встановлених програм. Крім пакету Microsoft Office є додатки для доступу до сервісів Youtube, Flickr і Facebook, фірмовий переглядач зображень, PDF-Viewer, програвач і багато чого іншого.

Фірмова оболонка передбачає можливість встановлення на робочий стіл свого набору ярликів. Можна вивести до дев’яти ярликів з доступом до папок, програм або налаштувань. У цілому nuvifone M10 вже з коробки готовий до роботи, основні програми, які користувачі Windows Phone часто змушені шукати і встановлювати самостійно, тут є з самого початку. Особливо це сподобається тим, для кого nuvifone M10 став першим Windows-комунікатором. Перехід на сьоме покоління Windows Mobile — Phone 7 — залишається відкритим, але ймовірність точно є.

Засоби передачі даних обмежуються стандартним набором: Wi-Fi і Bluetooth 2. 0 + EDR, є також підтримка UMTS/HSDPA. При підключенні комунікатора по USB-Кабелю система пропонує вибрати роботу через ActiveSync і USB Mass Storage (прямий доступ до карти пам‘яті). До речі, заявлена підтримка карт пам’яті microSD HC об‘ємом до 32 ГБ з підтримкою повноцінної «гарячої» заміни.

Від вбудованої 5-мегапіксельної фотокамери особливих результатів чекати не варто, адже це не ключова функція апарату. Камера оснащується автофокусом і базовим набором налаштувань. У ясну погоду є шанс зробити непогані знімки для перегляду на ПК і веб-альбому. Але як тільки починають згущуватися сутінки або користувач заходить в приміщення, як на знімках з’являються шуми і дефекти. Втім, камера — до цих пір не найсильніша сторона телефонів на платформі Windows, і nuvifone M10 в цьому відношенні виглядає непогано на тлі конкурентів. Особливо якщо врахувати, що термінал вміє ставити гео-мітки на зроблені фотографії.

На задній панелі крім камери розташований і динамік.

Garmin-ASUS Nuvifone M10  динамік

В автономному режимі штатний акумулятор ємністю 1500 мАг підтримував роботу пристрою протягом двох днів. Якщо вимикати апарат на ніч і використовувати додаткові функції по мінімуму, можна розтягнути задоволення до трьох днів. Відзначимо, що найбільш ресурсномістких функція в даному апараті — GPS-навігація. Тому при використанні апарату в ролі навігатора, рекомендуємо завжди підключати автомобільний зарядний пристрій. Якщо користувач проводить багато часу за кермом, про додаткове заряджання пристрою вдома та в офісі можна буде забути.

Комплект поставки

Якщо в першій nuvifone M20 в комплект постачання входив набір аксесуарів для автомобіля, то тепер у покупця є свобода вибору. Автомобільні аксесуари купуються додатково за ціною близько $ 35. Вони включають в себе кріплення до лобового скла з поворотним шарніром та автомобільне зарядний пристрій. До речі, при встановленні пристрою в автомобільне кріплення, відбувається автоматичне розблокування дисплея, а при горизонтальному кріпленні зображення на екрані автоматично змінює орієнтацію.

Garmin-ASUS Nuvifone M10

Автомобільний зарядний пристрій підключається не до роз‘єму на корпусі комунікатора, а до кріплення. Тому, коли потрібно вийти з автомобіля, комунікатор можна легко зняти, не витягуючи зарядний пристрій, а потім знову встановити назад. Подібні деталі якраз і формують загальне приємне враження від ергономіки пристрою.

Автомобільне кріплення для M10 треба купувати окремо. Якщо, звичайно ж, ви збираєтеся використовувати його за кермом.

Автомобільне кріплення для M10

Резюме

Поза всяким сумнівом, Garmin-ASUS M10 виправдав свою назву nuvifone, і стане непоганою альтернативою автомобільним GPS-навігаторів. Питання в тому, наскільки виправданою буде покупка при сьогоднішній ціні близько $ 500, в той час, як непоганий автомобільний навігатор початкового рівня від того ж Garmin можна придбати за $ 150-200? Проте, в даному випадку важливий чинник — універсальність рішення. Вартість сучасних Windows-комунікаторів зі схожими параметрами коливається в таких же межах. А ось ергономікою повноцінного автомобільного навігатора вони найчастіше похвалитися не можуть. Тому тим, хто шукає комунікатор на цій платформі і недорогий автомобільний навігатор, настав час задуматися про можливість об’єднати обидва пристрої в одному. Це той випадок, коли навігація в мобільному пристрої перейшла з розряду приємного доповнення в одну з ключових функцій без шкоди для телефонного складової.

Підсумкова оцінка

  • мазка лицьова поверхня
  • великий якісний дисплей
  • відмінна навігаційна ергономіка
  • докладні карти України з базою об'єктів
ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Стало відомо, хто найбільше платить за комуналку

1 червня 2017, 20:35

Статистика мовить про зниження цін на продукти харчування

21 травня 2017, 19:18

Киянам спростять оплату за «комуналку»: як буде працювати нова система

18 травня 2017, 14:48

Укрпошта відновила оплату комуналки без комісій

16 травня 2017, 17:19

Останні новини за сьогодні: