Новини / Технології / Hyundai займає перше місце по росту цінності бренду
12 жовтня 2010, 09:58
Розмір шрифта: А А А

Hyundai займає перше місце по росту цінності бренду

Hyundai займає перше місце по росту цінності бренду, Hyundai, Хюндай, бренд, Цінність бренду, автовиробник
Hyundai займає перше місце по росту цінності бренду

Цінність бренду Hyundai виросла на 9,3% в порівнянні з минулим роком, перевищивши середнє значення по галузі. Hyundai Motor входить до списку кращих світових брендів шостий рік поспіль і цього року зайняла 65 місце з 100, демонструючи упевнений рух вгору, починаючи з 2005, коли компанія посідала 84 рядок у рейтингу. Зростання в поточному році склало 9,3%, що значно перевищує середній показник по галузі в 2,8%.

Місце

Автомобільна промисловість

У загальному Бренд Цінність бренду (млрд. доларів)
1 11 Toyota 26.2
2 12 Mercedes-Benz 25.2
3 15 BMW 22.3
4 20 Honda 18.5
5 50 Ford 7.2
6 53 Volkswagen 6.9
7 63 Audi 5.5
8 65 Hyundai 5.0
9 72 Porshe 4.4
10 91 Ferrari 3.6

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Випуск відомого радянського авто хочуть відновити

4 червня 2017, 19:45

Через «дизельний скандал» ЄС готує більш жорсткі правила для автовиробників

13 травня 2017, 17:39

Споживачі не готові платити за безпілотні технології

10 травня 2017, 11:01

Останні новини за сьогодні: