Новини / Технології / Facebook запустить платформу для публікації вакансій
11 липня 2012, 11:15
Розмір шрифта: А А А

Facebook запустить платформу для публікації вакансій

Facebook запустить платформу для публікації вакансій, Facebook, вакансії, оголошення, Linkedin
Facebook запустить платформу для публікації вакансій

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook має намір запустити платформу для оголошень про пошук співробітників, створюючи тим самим пряму конкуренцію соцмережі для ділового спілкування LinkedIn.

На онлайн-«дошці» оголошень від Facebook компанії зможуть розміщувати вакансії і шукати співробітників серед більш ніж 900 мільйонів користувачів соцмережі. Запуск платформи заплановано на літо поточного року, можливо — вже на початок серпня.

Як мінімум три сервіси — BranchOut, Jobvite і Work4 Labs — будуть залучені до нового проекту, пише видання. Зазначені сервіси, що агрегують інформацію про вакансії, на даний момент вже активно використовують платформу Facebook для програм.

Спочатку Facebook не планує отримувати дохід від нової платформи, проте чи залишиться її використання безкоштовним надалі, поки невідомо, кажуть джерела.

Представники Facebook відмовилися прокоментувати WSJ інформацію про новий проект. Компанії BranchOut, JobVite і Work4Labs також поки не прокоментували своє можливе співробітництво з Facebook.

Якщо платформа дійсно буде запущена, вона стане вже не першим кроком Facebook у сфері онлайн-рекрутингу. У жовтні минулого року Facebook оголосила про початок співпраці з Департаментом праці США, в рамках якого мала намір безкоштовно просувати на своєму сайті повідомлення про нові вакансії.

У той же час, Facebook спочатку створювалася як соцмережа для спілкування, і малоймовірно, що вона зробить розміщення оголошень про вакансії одним з ключових своїх сервісів. Мета проекту — підвищити залученість користувачів і збільшити час, що проводиться ними на сайті Facebook.

Однак Facebook за рахунок масштабної користувальницької бази може скласти пряму конкуренцію соцмережі LinkedIn, яка спеціалізується саме на встановленні ділових контактів між професіоналами. Аудиторія LinkedIn становить трохи більше 160 мільйонів користувачів — майже в 6 разів менше, ніж число користувачів Facebook.

Близько половини виручки LinkedIn генерує за рахунок платних оголошень від роботодавців та шукачів вакансій. Виручка від реклами становить менше третини загального обороту компанії, а частка продажів преміум-акаунтів — близько 20%.

Обсяг глобального ринку онлайн-рекрутменту оцінюється в 4,3 мільярда доларів. На думку аналітиків, веб-сайти загального характеру, що публікують всі типи оголошень від роботодавців та шукачів, стають менш привабливими для компаній, які шукають висококласних фахівців. За їхніми прогнозами, популярність ресурсів, які об'єднують рекрутинг і соцмережі, а також орієнтованих на конкретні індустрії, навпаки, зростатиме. 

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Експерт назвав ідеальну зарплату для українців

28 травня 2017, 13:20

Блокування російських соцмереж привела до різкого зростання Facebook в Україні

23 травня 2017, 08:44

Париж оштрафував Facebook за зловживання даними користувачів

17 травня 2017, 09:43

Останні новини за сьогодні: