Новини / Технології / Японські виробники підбили підсумки складного півріччя
9 серпня 2011, 10:34
Розмір шрифта: А А А

Японські виробники підбили підсумки складного півріччя

Японські виробники підбили підсумки складного півріччя, toyota, Тойота, Mazda, Мазда, Mitsubishi, Мітсубісі, Nissan, Ніссан, автовиробництво
Японські виробники підбили підсумки складного півріччя

Найгіршими минулі місяці виявилися для Toyota, Mazda і Mitsubishi.

Краще за всіх змогла пережити найскладніший період Nissan Motor. Експерти вже роблять висновки на майбутнє.

Японське видання Mainichi Shimbun наводить деякі витримки з фінансових звітів найбільших японських автовиробників, отриманих після, без малого, п'яти місяців з моменту найбільшого в сучасній історії Японії землетрусу 11 березня.

Найбільші втрати понесли Toyota, Mazda і Mitsubishi. Щодо останньої примітно, що «в мінусі» цей період виявився, незважаючи на те, виручка істотно зросла. Все ж чистий прибуток з неї не змогла покрити операційних втрат, і період закінчився негативно.

Що стосується найбільшого автовиробника, то Toyotaпо відомляє про падіння прибутку на 99,4% до 1,1 млрд. ієн в порівнянні з тим же періодом минулого року. Для Honda цифри трохи краще, але оптимізму не викликають і вони — падіння прибутку на 88,3% до 31,7 млрд. ієн.

На цьому тлі справжнім успіхом може виглядати положення Nissan Motor, компанія рапортує про прибуток у 85 млрд.ієн і це найменше серед японських автовиробників зниження — на 20,3%. Цей результат тим більш красномовний, оскільки загальна виручка з продажів у Nissan становить лише 2/3 від отриманої Toyota. Тим не менш, витрати Toyota виявилися надзвичайно високими, звідси й така велика різниця між виручкою і прибутком.

Японські експерти досить швидко знайшли причину вигідного (на тлі конкурентів) положення Nissan. В останні роки компанія посилено розвивала виробництво за межами Японії, локалізуючи виробництво на деяких ринках практично повністю. Це дозволило не тільки уникнути надзвичайних втрат у результаті землетрусу у себе на батьківщині, коли на місяці виявилася порушеною виробничий ланцюжок поставки комплектуючих, а й отримати ще один вельми значущий плюс. Під ним називають відносну нечутливість продуктів компанії до високого (і що продовжує рости) курсом ієни. Політика Nissan може стати багато в чому прикладів для наслідування іншими японськими компаніями.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Через «дизельний скандал» ЄС готує більш жорсткі правила для автовиробників

13 травня 2017, 17:39

Споживачі не готові платити за безпілотні технології

10 травня 2017, 11:01

В Україні різко впало автовиробництво

16 січня 2017, 20:13

Останні новини за сьогодні: