Новини / Технології / Запропоновано новий проект Шулявського шляхопроводу
2 грудня 2010, 14:57
Розмір шрифта: А А А

Запропоновано новий проект Шулявського шляхопроводу

Запропоновано новий проект Шулявського шляхопроводу, Шулявський шляхопровід, Шулявська, Київ, реконструкція
Запропоновано новий проект Шулявського шляхопроводу

Замість вже схваленої «конюшинової» розв‘язки, створеної в «Київпроекті», вони пропонують побудувати трирівневе розподільне кільце. Автор проекту архітектор і винахідник Віктор Петрук вважає, що це дозволить підвищити пропускну здатність більш ніж у два рази, знизить аварійність і зменшить займану розв’язкою площу з 9 до 1,9 га.

Але суть навіть не в раціональності чи нераціональності ідеї Петрука, а в тому, що цей проект викликав величезний суспільний резонанс. Його хвалять, критикують. Одним словом — обговорюють.

 — «Офіційний» проект зводиться до додавання двох поворотів (з вул. Гетьмана в центр і з мосту у центр) і заміні нинішньої естакади на аналогічну. Я ж пропоную трирівневу розв‘язку, в якій транзитні шляхи ізольовані. У ній є все: і повороти направо, і наліво, і прямо, і навіть розворот, — переконаний Петрук.- Цього домоглися завдяки запатентованій ідеї — рух не проти, а за годинниковою стрілкою. Це ідеальна міська розв’язка, яка не вимагає знесення будівель. Таку ж можна побудувати на перетині вулиць Володимирської та Т. Шевченка. Для «конюшинової» розв‘язки там довелося б вирубати парк і знести університет.

Щоб довести, що біля розв’язки пропускна здатність більше, ніж у «конюшини», і цифри взято не «зі стелі», кияни провели експеримент. На 150-метровій ділянці біля Кільцевої завдали розмітку, яка імітує частину розв‘язки, і запросили водіїв-добровольців. Приїхало не одина-двы людини, а цілих 60 авто. Кожному видали програму, в якій сказано, як потрібно їхати. Весь рух записувався на відео.

 — Сам прецедент цікавий. Радує, коли люди небайдужі і здатні до самоорганізації. Я швидко зорієнтувався в запропонованій розв’язці і розібрався що до чого, — розповідає учасник експерименту Богдан Аганін.- Але лякає реалізація проекту. Якщо це почне будуватися, місто стане на два-три роки. Уявляєте, якщо на Шулявці посеред проспекту вирити котлован?!

альтернативний проект, запропонований київськими ентузіастами

На фото внизу — проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, розроблений «Київпроектом». Зверху — альтернативний проект, запропонований київськими ентузіастами

проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, розроблений «Київпроектом»

Володимир Воробйов, директор інституту «Київдормістпроект»

 — У них немає жодного позитивного висновку експерта. У їх розв'язки з нового — тільки схема руху. І та суперечить прийнятим в Україні правилам дорожнього руху. Вона дуже небезпечна — з-за зустрічного руху по кільцю. Саме тому їм відмовляють всі експерти. Замість того, щоб зробити саморегулювання на кільці, там доведеться робити чотири світлофорних перехрестя. Я уважно розглянув їх проект і зауважив, що від їх схеми дуже постраждає громадський транспорт — замість того, щоб проїхати кільце прямо, автобусам доведеться огинати його трьома лівими поворотами.



 
ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Київ у найближчі 20 років планує розбудовувати правий берег

26 лютого 2019, 09:14

У Києві пограбували банк і вкрали 285 гривень

25 травня 2017, 17:25

Останні новини за сьогодні: