Новини / Технології / Розширені можливості залучення трафіку на сайт в умовах ери веб 3.0
23 квітня 2012, 13:00
Розмір шрифта: А А А

Розширені можливості залучення трафіку на сайт в умовах ери веб 3.0

Розширені можливості залучення трафіку на сайт в умовах ери веб 3.0, iForum, Євгеній Горлач, сніппети, просування сайтів
Розширені можливості залучення трафіку на сайт в умовах ери веб 3.0

Про можливості залучення трафіку на сайт, оптимізацію контента та про так звані «хлібні крихти» — сніппети розповів в ході своєї доповіді на iForum Євген Горлач, що займається пошуковою оптимізацією та просуванням сайтів, що спеціалізуються на продажу нерухомості, будівельних компаній, банків, юридичних та фінансових організацій. Автор статей з регіонального просування та технічних моментів пошукової оптимізації.

Що таке сніппети і що вони дають для просування сайту?

Сніппети використовуються для невеликих уривків тексту зі знайденої пошуковою машиною сторінки сайту, що відіграють роль опису посилання в результатах пошуку. Як правило, вони містять контекст, в якому зустрілося ключове слово в тексті на сторінці (часто в ролі сніппетів виступають і зображення). Переглянувши сніппет, можна приблизно зрозуміти, чи відповідає сторінка саме вашому запиту, навіть не відкриваючи самої цієї сторінки. Зараз ця технологія отримує все більше популярності як у розробників, які мають зайвий козир для залучення аудиторії на своїй сайт, так і є зручною для користувачів, яким стає набагато легше орієнтуватися та вибирати.

Євген Горлач виділив такі переваги, які дає собою використання розширених фрагментів:

  • Зростання CTR з пошуку;
  • Збільшення видимості проекту;
  • Зростання відсотка переходів з пошуку;
  • Зменшення показника відмов.

У ролі розширених сніппетів виступають так звані «хлібні крихти»: додатки, товари, огляди, відгуки, рейтинги, події, музика, рецепти і т.д.

Використання розширених сніппетів дає на початковому етапі +7% збільшення аудиторії сайту.

Однією з рекомендацій Євгена Горлача стало використання медіаконтенту в пошуці (відео, зображення, новини). Але використовувати ці елементи слід з розумом. Необхідно правильно оптимізувати розташування, назви, заголовки, релевантний текст, адже все це має безпосереднє значення на сприйняття, яскравим прикладом цьому є соціальні мережі. Такий підхід додає до популярності вашого ресурсу за приблизними підрахунками ще 3%.

Що ж до оптимізації контенту? Тут експерт пропонує звернути увагу на організацію розсилок, повторних продажів, утримання відвідувачів та надання їм максимуму релевантної інформації на їх запит.

Також, один з основних must-have будь-якого сайту, що розраховує на розвиток, є вміст іконок соціальних мереж, за якими користувачі можуть ділитися та посилатися на конкретний ресурс, автоматично розширюючи його межі. Це додасть до рейтингу ще +2%. А присутність на сайті форуму, блогів чи тематичних сайтів разом з вищезазначеними кроками додає за приблизними розрахунками, представленими в ході доповіді Євгенієм Горлачем, 27% рейтингу збільшення популярності та зростання кількості користувачів.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
    Ви не авторизувались.
    Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
    ваш коментар:

    Читайте також:

    25 квітня в Києві вдесяте пройде iForum — найбільша ІТ-конференція

    24 квітня 2018, 10:33

    Найвпливовіші люди уанету: Сисоєв випередив Ольшанського

    29 квітня 2014, 11:25

    Останні новини за сьогодні: