Новини / Технології / Як буде виглядати і у що обійдеться Велика Окружна Києва
8 серпня 2011, 19:40
Розмір шрифта: А А А

Як буде виглядати і у що обійдеться Велика Окружна Києва

Як буде виглядати і у що обійдеться Велика Окружна Києва, Велика окружна дорога, будівництво, Київ, дорога
Як буде виглядати і у що обійдеться Велика Окружна Києва

Найближчим часом влада планує затвердити проект будівництва Великої Окружної дороги навколо Києва, і, власне, — почати будівництво.

Будівництво цієї дороги було визначено Державною програмою розвитку автомобільних доріг загального користування на 2007-2011 рр., затвердженою в 2007 р., а сама ідея цієї дороги виникла ще в 2000-му.

Довжина дороги — 213 км, вартість — 55 млрд.грн. (Включаючи супутні роботи)

На сьогоднішній день проект практично готовий, на затвердження до Кабінету Міністрів України передано документи на будівництво першої ділянки дороги.

Сама ж дорога буде будуватися принципах концесії: повернення інвестицій буде здійснюватися шляхом надання концесіонеру платежів за експлуатаційну готовність дороги, плати за доступ і експлуатацію об‘єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів, ліній зв’язку вздовж дороги і т.д. Слід підкреслити, що проїзд по дорозі для автомобілістів цілком можуть зробити платним (яким чином буде стягуватися плата і чи буде стягуватися взагалі — ще не вирішено).

Якою буде Велика Окружна

Дорога покликана розвантажити Київ від транзитного транспорту і привести до європейського рівня міжнародні та національні транспортні коридори на підходах до Києва.

проект

Відповідно до проекту, протяжність Великої Окружної автомобільної дороги навколо Києва становитиме 213 км 175 м. З них 148 км — прокладання нової дороги, 68 км — модернізація старої. Категорія дороги — 1-А (автомагістраль).

Кільцева дорога з‘єднає міжнародні автомобільні дороги:

  • М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі,
  • М-03 Київ — Харків-Довжанський,
  • М-05 Київ — Одеса,
  • М-06 Київ — Чоп,
  • М-07 Київ-Ковель — Ягодин,
  • а також ряд національних, регіональних та місцевих доріг.

Дорога не буде мати перетину на одному рівні з іншими дорогами, пішохідними переходами та шляхами міграції тварин (все буде вирішено за рахунок багаторівневих розв’язок, містків, підземних тунелів); освітлення по всій довжині дороги буде здійснюватися з використанням енергозберігаючих світлодіодних ламп, застосовуватиметься автоматизована система управління рухом.

По ходу траси зведуть 8 мостів, у тому числі 2 через Дніпро (Північний мостовий перехід — 8,22 км, Південний мостовий перехід — 4,51 км) та 1 через р.. Десна (протяжністю 1,97 км).

Передбачено 28 транспортних розв‘язок на різних рівнях і 78 шляхопроводів (у тому числі 5 — через залізницю).

Пропускна спроможність автомагістралі складе від 100 тис. до 170 тис.автомобілів на добу, що в 2-3 рази перевищить максимальну фактичну інтенсивність руху на існуючих автомобільних дорогах.

Проходити Велика Окружна буде максимум в 43 км від центру Києва (ділянка в напрямку Ковеля), а мінімум — в 27 км (ділянка в сторону Чернігова).

Кількість смуг руху на різних ділянках становитиме від 4 до 6. Максимальна швидкість руху автомобілів — 150 км/год.

Кількість смуг руху

Конструкція дорожнього полотна буде відповідати європейським стандартам:

Конструкція дорожнього полотна

Орієнтовна вартість будівництва дороги становить 55 млрд. грн. в цінах 2009 р. (вартість проектних робіт — 352,5 млн. грн.). Ця сума включає як роботи з будівництва дороги, так і будівництво мостів, землевідводи, створення інфраструктури і т.п.

Велика Окружна

Перша черга

У першу чергу будуватимуть частину довжиною 74,6 км від автомобільної дороги Київ-Знам’янка до дороги Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, яка включає зведення південного мостового переходу через р.. Дніпро.

Перша черга дороги довжиною 74,6 км буде коштувати 20,6 млрд.грн.

Південний мостовий перехід візьме на себе значне навантаження транзитного автомобільного транспорту та автомобільного транспорту приміської зони м. Києва, зв‘яже між собою міжнародну автомобільну дорогу Київ-Харків-Довжанський (на Ростов-на-Дону) (М-03) з національними Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя (через Кременчук) (Н-08) і Київ-Знам’янка (Н-01 ), а також з міжнародною дорогою Київ — Одеса (М-05), забезпечить транспортні сполучення Харківського, Дніпропетровського, Кировоградского та Одеського напрямків.

Орієнтовна вартість будівництва першої черги дороги становить 20,6 млрд. грн. (У цінах 2009 р.), з них — близько 10 млрд. «підуть» на зведення моста.

Південний мостовий перехід

Іншими словами, 1 км дороги на цій ділянці буде коштувати близько 151 млн. грн. (Вартість дорожнього полотна всієї ділянки — 20,6 млрд. грн. — 10 млрд. грн .= 10,6 млрд. грн).

Якщо заглибитися в розрахунки, то при загальній ширині дороги від відбійника до відбійника в 38,5 м, 1 квадратний метр дороги на цій ділянці буде обходитися в 55 грн. 96 коп. Для довідки: як ми вже писали, 1 квадратний метр ремонту дорожнього покриття в Києві обходиться в 160 грн.

Друга черга

Друга черга довжиною 77 км буде коштувати 3,13 млрд.грн.

Потім будуть зводити ділянку від автодороги Київ-Ковель до автодороги Київ-Знам'янка загальною довжиною 77 км.

Вартість будівництва складе 3,130 млрд.грн.

Іншими словами, 1 км дороги буде коштувати близько 40,6 млн. грн., А 1 квадратний метр обійдеться в 13 грн. 69 коп.

Третя черга

Третя черга довжиною 62 км буде коштувати 11,7 млрд.грн.

У фіналі будуть будувати ділянку від автодороги Київ-Чернігів-Нові Яриловичі до автодороги Київ-Ковель-Ягодин загальною довжиною 62 км. Це обійдеться в 11,678 млрд. грн.

Третя черга включає зведення двох великих мостових переходів (через Дніпро і через Десну), кошторис на які ще не складений — тому розрахувати вартість дорожнього полотна зовсім проблематично. Ну, а якщо просто розділити загальну суму необхідних інвестицій на довжину дороги, то отримаємо 188 млн. грн. за 1 км. (1 квадратний метр — 78 грн. 76 коп.).

Отже

Проект практично готовий, кошторис визначений. Залишилось знайти інвесторів і — вперед! Дуже хочеться, щоб цю дорогу побудували швидко, якісно, ??і все-таки дозволили потім по ній їздити. Безкоштовно.

ВКонтакте Buzz Live journal Facebook Twitter

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишою і натисніть CTRL+Enter
Лист у редакцію
Ви не авторизувались.
Якщо у вас вже э обліковий запис ВКурсе.ua, увійдіть або зареєструйтесь.
ваш коментар:

Читайте також:

Київ у найближчі 20 років планує розбудовувати правий берег

26 лютого, 09:14

У Києві пограбували банк і вкрали 285 гривень

25 травня 2017, 17:25

У метро Києва після подорожчання змінять колір жетонів

24 травня 2017, 18:11

Останні новини за сьогодні: